Hier precies hetzelfde! Nova heeft er een handje van om als ze net verschoond is te gaan poepen. Dat poept zeker lekkerder !
3 a 4 keer verschoon ik Isabella. Soms vaker, als ze meer poept. Maar ze kunnen natuurlijk een poosje meer poepen. Doorkomen van tandjes enz. En misschien ligt het aan je eten. Kun je het CB niet even bellen?
Mijn zoontje krijgt ong. 3-4x per dag een schone luier. En natuurlijk als hij gepoept heeft,maar dat is maar 1x per 2 dagen ong.
Merel krijgt zo'n 5 á 6 keer een schone luier. 's Morgens plast ze niet zo veel, 's middags veeeeel meer. Ik weet niet of je je zorgen moet maken. Als Vigo veel drinkt zal hij natuurlijk ook veel plassen..... daar zijn alle kindjes natuurlijk anders in. Als je je zorgen maakt zou ik even contact opnemen met cb of huisarts....
5 a 6 keer op een dag! En als ze een keer veel geplast heeft en ik merk dat krijg ze ook een schone luier en natuurlijk als ze gepoept heeft en dat doet ze vaak in een net schone luier hihi
he ik moet hier ook om de 2 uur de lulier verschonen, anders heb ik alle kleren net! hoe kan dat dat er zo veel verschil in zit dan? amy drinkt niet overdreven veel volgens mij
hier een keer of 8 tot 10x per dag. ben van plan om het wat minder te gaan doen zodat ze het misschien vies gaat vinden en alsvals een voorbereiding op zindelijk worden. ze is wakker van 7 tot 8 en en doet 1,5 uut een dutje. nu met doorkomen van de kiezen wordt ze watvaker verschoont ivm dunne poepluiers. ze is pas 1 keer doorgelekt en dat was smorgensvroeg vanuit de nacht. alicia drinkt er veel en dus ook veel plas. de luier is vaak wel nat maar zou op zich nog best een kunnen. toch verschoon ik dan maar even voo rhet gemak
Aaron krijgt zo'n 4 tot 6 keer een schone luier. Maar ik merk echt wel duidelijk verschil in soorten luiers hoor! Aaron krijgt pampers active fit, en NOOIT lekt hij door. Mijn oppaskindje gebruikt Etos en Huggies luiers. Nou altijd kan hij als hij hier is schone kleren aan hoor! En vandaag had ik voor de lol eens Pampers bij hem aangetrokken. En wat denk je? Hij had de hele dag schone kleding!