Ben vandaag 7 weken zwanger en had gisteren avond ineens oud bloedverlies 2 x inlegkruisje verwisseld en iedere keer plek van ong 2 euro munt. Vanmorgen toen ik op stond was er niks te zien. Vrijdag heb ik me 1ste echo ma ben aan twijfelen om te bellen. Ergens maak ik me zorgen maar lees ook veel dat het vaker voorkomt. Heb geen krampen of helderrood bloedverlies dus dst maakt dat ik denk laat maar ik wacht wel af tot vrijdag en moet me ergens anders op focussen maar tegelijkertijd ben ik bang of alls wel goed gaat.
Hoi, Wat vervelend zeg! Bij twijfel zou ik gewoon even bellen of mailen. Al is het maar dat ze je even geruststellen tot vrijdag! Succes! xxx
Ik had het vant weekend ook..ik denk oud bloed..want nu zie ik nix meer..gelukkig..ikhoor dat dit wel vaker voor schijnt te komen..
hoi, ik had het afgelopen weekend ook. Volgens assistente van gyn kan het geen kwaad. Ik had dag ervoor inwendige echo gehad, mar kan ook komen van vrijen oid, je baarmoedermond is extra doorbloed en erg gevoelig. Ik hoefde mij geen zorgen te maken en volgende dag was het over!
Heb in het begin ook nog regelmatig oud bloed gehad. Natuurlijk kun je altijd bellen als je je zorgen maakt maar het is niet ongewoon. Plus dat ze ook niet veel kunnen doen behalve de echo net iets vervroegen.