Twee keer per week, met antiklit shampoo van Zwitsal. Ze gaat ook 2 keer per week onder de douche; de rest van de dagen gewoon even gezicht en luiergebied wassen maar elke dag douchen vind ik niet nodig, behalve als het erg warm weer is.
1 keer. Kan niet meer, ze heeft zo een gevoelige hoofdhuid dat ze anders alles kapot krabt van de jeuk op haar koppie (speciale shampoo enz helpt niet)
Haren worden 1 à 2 keer per week gewassen. Ze gaat 3x per week onder de douche en de haren worden wel elke douchebeurt nat gemaakt, maar dus niet altijd gewassen.
Hier om de dag haartjes wassen en iedere dag in de douche, ik douche zelf ook iedere dag en mijn kindjes hebbn gelukkig geen last van eczeem en vinden het heeerlijk kom fris hun bedj in te gaan, het hoort hier ook een beetje bij het avondritueel.
Ongeveer 2 keer in de week, hij gaat iedere avond in bad of mee onder de douche, is ook bij ons onderdeel van het avondritueel.
We wassen haar haartjes om de dag. Gaat ook om de dag in bad of onder de douche, tenzij noodzakelijk. Verder wassen we haar lekker.
Hier 1a2 keer, tenzij het echt vaker nodig is.. Voor de rest af en toe uitspoelen met water, maar zonder shampoo. Vooral nu hij ouder wordt en vaak zand in zijn haren heeft zitten. Dan is water wel genoeg..
1 keer per week, wel geregeld spoelen onder de douche maar ze heeft nog mar weinig haar . In bad/douche zo'n 3 a 4x per week, rest washandje erover en klaar
De kleine gaat elke dag in bad, en zijn haren worden ook elke dag gewassen. Nu geniet hij ook echt van het badderen!
Hier ook elke dag in bad en dan gaat er gewoon water met zwitsal overheen dus wordt het eigenlijk ook een beetje gewassen. De shampoo doen we ongeveer 2 x per week.
Deze week bijna iedere dag omdat ze het leuk vindt om alles in haar haren te smeren (yoghurt, appelstroop, aardappel etc).. Normaal 1 a 2 keer per week.