Alsof dit ermee te maken heeft dat de ouders hun kind nog in de maxi cosi hebben.... Mijn zoontje heeft tot 7 maanden in de reiswieg gelegen. Ik vond het ideaal, bijv. als je ergens op visite gaat dan kan je kindje toch lekker slapen als hij/zij daar aan toe is. De maxi-cosi gebruik ik nu nog (jaha, ik ben ook zo'n moeder ), mijn zoontje is nu 13 maanden. Je kunt hem inderdaad gebruiken tot het hoofdje erboven uit komt. Ik zou dus alles aanraden.
nee, dat niet, alleen wel dat hij nog niet kan zitten. Maar volgens mij kan hij dit wel, want in de kinderstoel zit hij wel, op de grond wil hij alleen niet. Maar idd, wij namen de wagenbak ook mee als we op visite gingen, veel makkelijker dan reisbedje. Daarvoor kun je hem nog best lang gebruiken, tot een maand of 7 hebben wij hem gebruikt (Quinny)
Ik heb alles wat je opnoemt veel gebruikt hoor en gebruik het nog. Als je het te duur vindt, kun je toch een tweedehands wagen aanschaffen. Zou wel een nieuwe maxicosi nemen, tweedehands kan vanalles mee gebeurd zijn. En ik klikte de maxicosi (tot vorige maand) er ook op als ik met de auto was en even snel de stad in ging.