Mijn zoontje van 7 maanden is al een week, anderhalve week verkouden. Zijn broer was ziek en heel erg verkouden en nu hij dus ook. Zijn temperatuur is steeds rond de 38 graden en hij slaapt heel veel. Hij is heel snotterig en hoest enorm, maar wat mij het meeste zorgen baart is dat hij heel erg zaagt tijdens het ademen. Je hoort echt gggg ggg ggg ggg als hij ademt. Hij hoest ook soms enorme proppen slijm op en gaat dan half over zijn nek. Melk drinken gaat moeilijk omdat hij dan weinig lucht krijgt lijkt het. Hij eet wel en drinkt wel goed, alleen het zit me toch niet helemaal lekker. Is dat zagen erg? Of duid het ergens op? Ik smeer elke keer als hij gaat slapen luuf op zijn borst en rug, dit lijkt ietsje te helpen. Maar merk gewoon dat hij wat benauwd/kortademig is. Hij zit niet lekker in zijn vel. Hij slaapt meer dan dat hij wakker is. Ik weet verder niet echt wat ik met deze post wil, maar misschien heeft iemand ervaring ermee? Waar moet ik op letten? Alvast bedankt!
Ons zoontje is echt al weken zo aan het zagen. De huisarts heeft al keer geluisterd en pas de kinderarts ook. Hij is er verder niet ongelukkig onder en heeft ook geen koorts. Als hij hoest wordt het iets minder, dus daarom vind de kinderarts het niet erg. Er is ook niets aan te doen, wel goed neusspray om de oortjes open te houden. Hier ook een paar keer gehad dat hij moest overgeven door het hoesten. Maar hij groeit goed en is vrolijk. Is jouw zoontje verder beetje vrolijk? Als je het echt niet vertrouwd kan je volgende week eens langs de huisarts gaan, dan kan die even luisteren.