Hoi meiden! Dit jaar vier ik Sinterklaas bij een goede vriendin van mij. Dit gaan we doen met surprises. Ik heb haar getrokken en nu wil ik voor haar een leuke, originele surprise maken. Iemand een leuk idee?? Liefs Tamara
Een gips taart, gewoon een ronde koektrommel en dan ingipsen, en versieren met een wegwerp slagroom spuit, en taart snoepjes uit de winkel. En een echte taart doos bij de bakker vandaan. Was altijd een succes, en niet makkelijk open te krijgen!
Heel leuk idee, ga ik onthouden! Maar....vorig jaar heeft iemand mij al een taart surprise gegeven. Dus is niet zo leuk (origineel) als ik nu een taart maak. Thanks anyway!
Ik heb dit gemaakt: Ik heb een appel van papier mache gemaakt. Daarin bonbons en andere chocolade. En een klein cadeautje. Een spelletje: 22 appels. En de chocolade en het cadeautje bedek ik af met een servetje ( servet met appels er op) en daarop allemaal kleine echte appels ( uit de tuin van mijn oma) Bekijk bijlage 199008
En echt heel simpel om te maken. Ik had wat kippegaas en daar heb ik een "lijf" en "kop" mee gemaakt en toen met papier machee het vorm gegeven en afgewerkt met watten en snorharen van een zachte bezem. En het cadeautje zat in de kussen, dan kon de poes intact blijven.
Bedankt voor alle reacties. Vind vooral depoes heel mooi. Maar vriendinnetje is allergisch voor poezen Ik heb inmiddels bedacht dat ik een theeservies ga maken. Ik heb namelijk voor mijn verjaardag in maart (!) een high tea van haar kado gekregen, maar we zijn nog steeds niet geweest Nu dus alleen nog bedenken hoe ik dit ga maken en een gedicht... Ben (ook) niet zo goed in dichten
een exvriend van mij heeft een keer voor iemand (theeleut) een megagrote pickwick theezak gemaakt van licht doorschijnend stof (met grote nieten aan de randen dichtgemaakt geloof ik) en een stuk touw. het groene labeltje was zo groot als een a4tje zag er echt heel erg leuk uit!