Hoevaak in bad?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by LovelyDK, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna71

Anna71 Actief lid

Jul 31, 2008
    269
    0
    0
    Ik heb Senna altijd iedere dag in bad gedaan. Sinds anderhalve maand iedere ochtend met mij even onder de douche.
    Dit doe ik omdat Senna er moe van wordt en rustig. Aangezien ze altijd slecht en heel kort slaapt werkt dit voor ons.
    Wel smeer ik haar altijd goed in met Balneum creme voor zeer droge en gevoelige huid. Niet dat ze daar last van heeft maar meer omdat ik niet wil dat ze het wel krijgt.

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hoi
    hier om de dag in bad!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan gaat 2 à 3 keer per week in bad en 2 keer per week mee onder de douche.

4. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Onze dochter gaat 5xper weer in bad, ze heeft dat ook helemaal geen problemen met haar huidje gelukkig. Zeep haar de ene keer helemaal in de andere keer alleen de billetjes. Wel was ik bijna altijd haar haartjes, maar ze heeft dan ook een flinke bos met haar ;)

5. Loutje83

Loutje83 Actief lid

Dec 11, 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    3 tot 4x gaat tim in bad. en de rest van de dagen even met een washandje schoonmaken bij de billetjes, hoofdje, nekje, okseltjes, armpjes en beentjes.
    Ons jongetje wordt vrijdag 6 maand :D

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

2 -3 per week onder de douche (geen bad, helaas). Is zat.. hij wordt toch niet erg vies en mocht het wel een keertje gebeuren dan gaat hij een keertje extra. Verder wassen we met een washandje.

7. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    1 x per week op woensdag.
    Nikolai heeft een hekel aan badderen.
    Moet nu trouwens ook Balneum gebruiken, LovelyDK.

Ik zei het al: 't zijn net broertjes!

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahahaha Chebu écht he! Weer een overeenkomst!

9. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Onze dochter gaat 1 a 2 keer in bad. In het begin maar 1 keer in de week, omdat haar huidje snel uitdroogt. Maar op een gegeven moment begon ze gewoon te stinken.. :oops: dat vond ik zo zielig! Dus nu 2 keer in de week en na het bad een lekkere massage met Zwitsal massage-olie. Dan heeft ze ook geen droge huid. Haar gezichtje smeer in dagelijks in met zwitsalcreme.
    Tijdens het bad zit er geen zeep in het water, ik zeep haar billetjes in en was haar haar voor ze in bad gaat. Zeep droogt namelijk de huid heel erg uit.

10. Suya

Suya Actief lid

Dec 26, 2008
    235
    0
    0
    Ons meisje gaat ongeveer 3 keer per week in bad of onder de douche. Ons mannetje gaat in principe 1 keer in de week in badje. De dagen dat ze niet in bad of onder de douche gaan worden natuurlijk wel gewoon het gezichtje en de handjes goed gewassen. De billetjes doe ik niet nog met een washandje wassen. Die worden al zo vaak op een dag gewassen!

11. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    11 maanden.
    Hij gaat nu bijna elke dag. Eerder om de dag maar hij heeft zulke vieze luiers.Dus moet wel elke dag.

12. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Ik doe hem om de dag in bad en smeer hem daarna altijd in met zwitsal avocado-olie. Hij heeft een puntgaaf huidje.
    Ik was wel elke dag even z'n gezichtje en handjes met een washandje. (alleen water)

13. patricia12

patricia12 Bekend lid

Sep 28, 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ''vroeger'' deed ik rachelle 1 a 2 x per week in bad. i.v.m. allergie ( ze zat toen van top tot teen helemaal onder ). ze is er nu gelukkig een dik jaar vanaf geen enkele allegie meer gehad. doe haar nu sinds een dikke maand elke dag in bad. 's avonds tegen 6 uur gaat ze een 20 minuutjes in bad. vind ze geweldig , komt zelfs vragen: '' mama bad?'' haha. alleen de douchekop vind ze echt vreselijk

14. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    in het begin iedere dag, tot de kinderarts zei dat ik eens een dag moet overslaan. nu gaat luca 3 tot 4 keer per week in bad .

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

2 a 3 keer per week.

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    De eerste 6 weken om de dag daarna elke dag.
    Het is hier gewoon echt een ritueel geworden.
    Rond 17.30 babymassage, 18.00 in bad en om 18.30 de fles en dan naar bed.

De ene dag doe ik niks in het badje de andere dag doe ik olie het badje. maar zoals ik al zei...ik doe elke dag babymassage en ze word dus elke dag helemaal ingesmeerd met olie...last van een droge huid heeft ze absoluut niet.

Ze zit ook echt wel een half uur in bad ze vind het geweldig en is nu ooks teeds aan het slaan op t water met als gevolg dat de hele babykamer zeiknat is ;)

's ochtends een washandje van zwitsel over d'r gezichtje en dr onderkant...

17. busster

busster Fanatiek lid

Dec 6, 2007
    1,462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mijn meisje is nu bijna 3 maanden en gaat ongeveer 4 keer in bad maar ook 3 keer mee onder de douche dus eigenlijk word ze ieder dag gewassen . We slaan maar heel soms een dagje over . Na het wassen word ze meestal van top tot teen ingesmeerd met babybodymilk en op haar hoofdje soms wat olie als de bad olie niet genoeg geholpen heeft want haar hoofdje is eigenlijk de enige plek waar ze een droog huidje heeft dus daar gebruik ik ook niet te veel zeep. Ze geniet er echt van om het warme water op haar lijfje te voelen . Een grote glimlach is op haar gezichtje te zien als ze in het badje licht te spetteren.

Share This Page