gyno-daktarin en bloedverlies

Discussie in 'Gezondheid' gestart door onsukkie, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben ruim 25 weken zwanger en heb gister op doktersreccept een gyno-daktarin (zetpil voor vagina) ingebracht tegen eens chimmeltje, maaar heb nu wat licht bloedverlies. Kan dat door het inbrengen of die pil komen (vagina is natuurlijk al wat rauw van het schimmeltje) of zou ik daarvoor de vk moeten bellen?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hoeveel is het ongeveer? Lijkt me eerder dat het inderdaad van de 'rauwheid' is van je vagina.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik zou voor je eigen geruststelling even de VK bellen!

4. Dehtje

Dehtje Actief lid

20 aug 2009
    134
    1
    0
    Ik heb aan het begin van mijn zwangerschap (6-7 weken) ook een schimmelinfectie gehad en daarvoor ook gyno-daktarin gebruikt. Ik had toen ook licht bloedverlies. Was toen gelijk in rep en roer omdat ik dacht een miskraam te krijgen maar achteraf bleek het te komen door de gyno-daktarin.
    Volgens mijn verloskundige prikkelt de gyno-daktarin je vagina en baarmoedermond, die beide toch al meer doorbloed zijn en veroorzaakt daardoor wat kleine irritaties en dus licht bloedverlies.
    Bij mij was het ook gelijk over na de behandeling.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou het loopt er niet uit ofzo, het stroomt niet, af en toe een beetje op het inlegkruisje.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gelukkig, moet zeggen dat de buitenkant van m'n doos wel wat branderig is door dat spul.

7. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Zit je schimmelinfectie dan niet daar ook?
    En misschien ten overvloede: bij een schimmelinfectie is het niet verstandig een inlegkruisje te gebruiken... Dat maakt 'de boel' juist lekker warm en broeierig en dat is een feestje voor de schimmel!

Deel Deze Pagina