Over een paar maanden willen we voor onze dochter een peuterbed gaan kopen en dan dus ook een echte meiden-peuterkamer gaan maken. Nu is mijn vraag: wat hebben jullie met de commode gedaan? Ik vind de commode nog erg mooi en praktisch met 3 laden. Hebben jullie de commode weg gedaan of nog even gebruikt voor eventueel een luier of omkleden of hebben jullie er een "speelgoedkast" van gemaakt voor de speeldingetjes van je kind. Ik ben benieuwd! Groetjes shampoo
Ik lees even mee, want ik zou het niet handig vinden als de commode weg zou zijn, maar aan de andere kant past het weer niet bij een peuterkamer.
Bij ons gaat de babykamer naar de baby die op komst is. Op dit moment staat de commode nog wel op Valerie haar slaapkamer. Ik wil voor haar een nieuwe commode kopen. Nu had ik een prachtige commode gezien, helemaal bijpassend bij haar grote bed, nieuwe kast en nachtkastje. Alleen helaas is deze sinds kort niet meer in het assortiment. Dus ik baal als een stekker. De commode was van de ikea, en had prachtige poten, knopjes en een uitgesneden bloem in de lade's....totaal anders dus dan de normale ikea dingen. Nu weet ik niet meer wat ik precies wil, ik wil heel graag een commode, maar wel een sierlijke. Heb genoeg mooie gezien maar 500 euro vind ik te gek voor 3 jaartjes (daarna krijgt ze een bureau). Zo'n kast van de ikea met die opbergdozen vind ik vreselijk lelijk en totaal niet passen bij al haar sierlijke meubels. Dus ik denk dat ik nu maar een hemnes commode ga kopen en daar andere knopjes op ga zetten. Heel verhaal, maar waarom ik toch een commode wil...is omdat ik haar ondergoed gewoon echt niet meer in haar overvolle kledingkast kwijt kan. En al haar haar spullen enzo moeten toch ook echt ergens in liggen. De onderste la wil ik dan gebruiken voor speelgoed.
onze babykamer ging naar zijn zusje. hij heeft dus een nieuwe kamer gekregen, wij hebben de commode eigenlijk nauwelijks in gebruik, hij staat er ...ook nu bij dochterlief.. meer voor de "sier" voor de extra dingetjes als beddengoed en slaapzakken hebben wij een kast achter zijn bed.
@ Consider: misschien is er een advertentie op marktplaats van iemand die die leuke commode verkoopt???? Proberen waard om even te kijken op MP.
Onze commode gaat straks naar de babykamer, maar mocht ie niet meer gebruikt worden als commode dan ga ik er denk ik speelgoed in bewaren. Het is een open commode met 2 planken en mandjes erin, kan dus voor verschillende doeleinden gebruikt worden/ Misschien kan je het ook gebruiken als opbergmeubel en bovenop wat manden/ bakken??
Fenne heeft sinds dat ze 2 jaar is een peuterkamer... Met commode! Vond het nog wel handig met luiers en aankleden, afdrogen na badje etc. Sinds deze maand is de commode er pas af, ze heeft nu een speelhoekje...
Hier is de commode er samen met de rest van de babykamer uit gegaan.Dit was toen ze 18 maanden waren.Vond het een vreselijk ding,en heb hem alleen maar gebruikt als 1 van de meiden 's nachts een poepluier aan had.
We zijn verhuisd toen ze 2j4m was en toen kreeg ze peuterkamer zónder commode. Vooral uit ruimtegebrek, maar had 'm ook niet meer nodig eigenlijk.
Dochter kreeg een peuterkamer toen ze 2j2mnd was en al zindelijk was. Dus geen commode meer, maar een hele grote kast waar alles in past, een meegroeibed en een stoel. Er kan later nog een bureau in. Commode gebruik ik voor de baby ook alleen voor kleding,beddengoed e.d. Verschonen doe ik beneden en aankleden na het bad doe ik gewoon op de vloer op het aankleedkussen.
Onze commode staat in de woonkamer Wij hadden een heel leuk houten babykamertje waarvan de meubels ook elders in huis passen. Niemand die weet dat dit onze commode was, haha!
bij de eerste hebben we hem niet gehouden hebben ales op de toen toekomstige babykamer latne staan. heb er wle een kastje bij gehaald een oud tv kastje en die zelf gepimpt gewoon omdat de ruimte heel erg handig is voor beddengoed ed en ze heeft er nu een leuk plantje op staan. ook was het handig toen ik een dikke buik had kon ik dr daar mooi afdrogen en aankleden mooi op hoogte.
Onze meid slaapt sinds ruim twee weken in een groot bed. De commode hebben we nog even op haar kamer laten staan, want die gebruiken we nog steeds bij het aan-en uitkleden en verschonen. Als ze zindelijk is, gaat de commode naar de overloop waar we hem als kast zullen gebruiken. Op zich had de commode ook op haar kamertje kunnen blijven om als kast dienst te doen. Maar het babykamertje is hout-en cremekleurig en ik wilde voor haar nieuwe kamertje graag witte meubels. En daar staat de commode dus niet zo leuk bij. Vandaar dat 'ie straks naar de overloop gaat.
Tim is sinds december naar een grote kamer gegaan en de babykamer is blijven staan voor onze kleine uk over 8 weekjes. Ik vond het wel makkelijk om iets te hebben om hem nog op aan te kleden en luier verwisselen etc. zeker met mijn dikke buik nu. Wij hebben ervoor gekozen om een mooi groot grenen bureau via marktplaats te kopen welke bij zijn grenen kledingkast en bed (ook MP) past en daar ligt nu het aankleedkussen op. Nu kan hij dit bureau straks ook gebruiken als hij groter wordt om te spelen/studeren etc. Lfs Yvonne
ik heb die goedkope open commode van ikea. gebruik ik nu gewoon nog enkel om mand in te zetten met de luiers en doekjes en bovenop staat nu een lampje en de cd speler voor muziekje die ik 's avonds vaak even opzet voor mijn zoontje. kleding in de kledingkast verder heb ik een peuterbed waar ik het aankleedkussen onder schuif en verschoon ik hem al een tijd lang gewoon op grond dus (op het aankleedkussen)
Ik heb een peuterkamer met commode. En die gebruik ik dagelijks. Zoonlief is nog niet zindelijk, dus ik ben er het afgelopen jaar heel blij mee geweest.
Wij hebben 1 'luxe' commode, die moet nog naar Emma's kamer en Martijn krijgt dan zo lang als nodig de simpele Ikea commode van (uit m'n hoofd) 35,-. En in de woonkamer hebben we ook zo'n simpele Ikea commode staan, ideaal! Dan hoef je niet steeds op en neer naar boven. Die commode beneden blijft er wel een tijd staan denk ik. En als Martijn niet meer in z'n ledikant past of wil gaan we een peuterkamer voor hem inrichten. En die simpele Ikea commode blijft er denk ik nog wel een tijd staan want verwacht niet dat Martijn snel zindelijk is, en dan is zo'n commode wel handig denk ik.
hier komt er een bed bureau kleding kast en mischien een ladekast. het bureau gaat in eerst instantie fungeren als aankleed plek.
ik heb hem lekker laten staan... is me nog te handig met aankleden en luiers verschonen... als ze zindelijk is en zichzelf kan aakleden gaat hij weg....
Wij hebben hem weggedaan. Wij hebben voor Robyn een 1 persoonsbed gekocht met bijpassend nachtkastje en 3deurs kast. Wij hebben gezocht naar een kast met een lade. Die hebben we gevonden, onderin zitten 2 lades, een brede en een smalle. Heel handig voor ondergoed, sokken en pyjama's. Luiers en doekjes enzo liggen boven het hang gedeelte op een plank. De nieuwe meubels zijn wit, de commode had een grey wash, dus vond dat niet bij elkaar passen.