Hoevaak keizersnee?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door querciabella, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Beste allemaal,

Mijn eerste berichtje weer na twee jaar offline te zijn geweest. Laatste keer was vlak voordat ik zwanger werd van ons 3e kindje. Inmiddels een gezond en lekker vrolijk ventje van 16 maanden.
    Nu willen we graag nog een 4e kindje (de laatste). Mijn vorige bevallingen zijn alledrie met (geplande) keizersnee gegaan omdat ik te weinig bloedplaatjes in m'n bloed had.
    Ik weet inmiddels dat het advies van artsen is dat je maximaal 3 keizersnedes zou moeten hebben. Heeft iemand van jullie ervaring met een vierde keizersnee?

Groetjes,
    Quercia.

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Zelf niet (heb er 'slechts' 2 gehad), maar toevallig heb ik pas iemand gesproken die 4 keizersnedes had gehad. Haar gyn zei dat ze best nog een keer zwanger mocht worden als ze dat wilde. Maar dat hangt helemaal af van de persoon en de situatie. Bij haar was alles gewoon kennelijk heel goed genezen, dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Maar nogmaals ik spreek niet uit eigen ervaring! (en denk dat een derde bij ons niet gaat gebeuren, mede omdat ik zo weinig zin heb in weer een ks!)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lijkt me ook een vraag voor je arts.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ten eerste welkom terug!

Ten tweede, ik sluit me bij Elmo aan. Zoiets is natuurlijk heel persoonlijk en afhankelijk van de lichamelijke gesteldheid van de vrouw en hoe je vorige keizersnedes zijn geheeld (denk ik) dus ik zou deze vraag aan je arts stellen.

Deel Deze Pagina