Ik werd bij vorige zwangerschap kotsmisselijk van Cheese Onion chips terwijl ik daar gek op ben. Deze zwangerschap ga ik over mn nek van (rauw)gehakt. was vanmiddag soep maken en ging balletjes draaien maar kreeg flink kotsneigingen. is 4de keer al dus heb t nu maar opgegeven met gehakt Waar kunnen jullie nu écht niet meer tegen sinds je zwanger bent?!
pindakaas.... had ik bij mijn 2e zwangerschap ook, maar deze keer nog erger... nu ik er over praat wordt ik al naar.... als ik de pot zie staan in de kast krijg ik al rillingen.. bleghhhhh!! Hahaha, die hormonen toch!! (vind pindakaas normaal gesproken erg lekker juist!)
eigenlijk nergens van, gelukkig o jawel, als ik mensen zie of hoor rochelen, bleh, daar kan ik niet meer zo goed tegen.
oeee wasmiddel, dat vind ik nu zó lekker ruiken altijd al lekker gevonden maar kom nu helemaal tot rust als ik frisse was ruik jummm
gekookte aardappels.... Van de lucht...krijg ik kots neigingen. En vooral in combinatie met broccolie... terwijl ik dat normaal lekker vind. dus nu maar aardappelschijfjes opbakken....
Vorige zwangerschap had ik dat met tomaten Ik lust erg graag tomaten, dus het was nogal bizar. Nu heb ik het niet zo sterk, zeker niet nu de misselijkheid zo goed als over is.
In beide zwangerschappen hoef ik de eerste helft weinig te weten van thee.. De eerste keer erg veel behoefte aan zwart op wit... haha, niet handig! Normaal hou ik erg van nibbitchips en kan het heeeeel goed eten. Nu smaakt het nog steeds, maar heb ik er veel minder behoefte aan. Verder geen bijzondere dingen.
Wat ik niet kan uitstaan?? Andere mensen in het verkeer Is dan geen eten, maar toch...... Andere weg gebuikers, en dan vooral oudere mannen (je weet wel, die met die petjes, grijs haar enz) brrrrrrrrrr :x
Vlees waren op brood vind ik helemaal niks, terwijk ik er echt gek op ben. Ook de lucht van gebakken vlees, normaal heerlijk, nu ren ik echt weg. En wat kunnen komkommers stinken! Ruik ze van meters afstand. Rode wijn staat ook niet bovenaan mijn lijstje, jakkes wat een zware lucht. Super grappig eigenlijk wel. Ben elke keer weer verwonderd dat een mensje van nog geen 5 cm al zoveel kan doen in je lijf! Eva
Vorige keer werd ik kotsmisselijk van onze trapkast, en van sandwichspread 'mediterraan'! Nu kan ik de wasverzachter niet meer verdragen, stom hè
Nou ik ben in het begin van mijn zwangerschap ziek geweest van alles. En ik moet zeggen dat ik daar nu eigenlijk geen last meer van heb. Maar in het begin werd ik zelfs al ziek als er een reclame op tv kwam die over eten ging.
Ik heb dat soms met mensen, raak zo snel geiriteerd in wat ze zeggen, al bedoelen ze het niet zo. Ik heb altijd tegenargumenten, terwijl dat niet eens nodig is.