35 wk en baby echt extreem druk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gisteravond is de verloskundige langs geweest omdat ik een uur lang al regelmatige weeen had die pijnlijker werden, hartje goed, geen ontsluting alhoewel ze op mijn zwangerschapskaart heeft geschreven: 1/4 verstreken, 1 vinger. Dus wat dat betekend?
    Advies 2 pcm en een warme douche zeker een kwartier, dit hielp en de weeen stopte wel een rommelig gevoel.
    Sinds die weeen begonnen 18:00 uur gisteren is de baby wakker, en niet een klein beetje maar gewoon echt druk. Ook vannacht heeft ze liggen spoken terwijl ze normaal pas rond 21:30 uur wakker wordt tot 23:00 uur. Ondertussen is ze vandaag ook al de hele dag aan het bewegen, moet ik hiervoor ook de vk bellen of geldt dit alleen voor geen/weinig beweging? Het is gewoon echt pijnlijk aan het worden..

2. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Bij twijfel altijd bellen je kan beter 1x te veel dan te weinig bellen
    Ze kan je advies geven of alleen de gerust stelling geven die altijd erg prettig is ;)

3. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik weet niet goed wat ik zou doen als de baby normaal gesproken rustiger is. Bij mij is ze altijd eigenlijk de hele dag aan het bewegen en inderdaad ook zo dat het soms wel pijnlijk is, maar zo is ze al vanaf dat ik der kan voelen.
    Dus ik zou zeggen doe dat wat jou gerust stelt, denk dat je kindje daar ook het meest aan heeft. Als dat de vk bellen is, gewoon doen. Daar zijn ze voor!

4. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zou gewoon even bellen voor de zekerheid hoor!
    Beter 1x teveel dan 1x te weinig.

Maar 1/4 is toch 1 cm??
    Schijnt dat je bij een volgend kindje altijd eerder die ene cm hebt.
    Tenminste... dat is mij verteld.

Nou moet ik zeggen dat de dame hier ook wat aan de drukke kant is. Maar ik heb gewoon veel te veel gesnoept vandaag...... :D
    Dus dat heeft niets met jou verhaal te maken.

Veel sterkte meid en hopelijk is het niets.
    Nog even geduld meisje van Fleur! :)

Deel Deze Pagina