blehhhh het is best een zooitje hierzo.. maar ik heb Echt Geen zin om te beginnen... zit lekker achter mijn pc te Photoshoppen.. ik krijg het net een beetje onder de knie !! ik zal zo toch moeten opruimen !!!
Ik doe met je mee hoor, je staat niet alleen. Ik MOET strijken want morgen moet ik naar het zk en kom er zaterdag pas uit met baby en een litteken van de ks dus dan komt er niets van terecht.
hier nog een die geen zin heeft!! ben niet voorruit te branden vandaag, terwijl ik zoveel nog moet doen haha bakje koffie dan maar?
dat doe ik ook heel vaak alleen haalt de troep die beetjes opruimen dan in en dan moet ik wel doorjakkeren, grrrr
hier ook nie zoveel zin maar hoef gelukkig ook niet veel meer te doen. tafels beetje opruimen, afwasje, even rond de tafel stofzuigen, was in de machine doen en een was uit de droger halen. boodschappen doen, eten koken. HELPPPPP toch nog genoeg dus hahaha oja zit nu wel aan een blikje energydrink ( was toch niet zwanger deze maand) dus misschien ga ik wel heeeeeel hard dalijk!
ik heb dit ook heel vaak, maar als ik mezelf dan oppak en toch ga opruimen en poetsen, dan voel ik me lekker joh. Dus ik zeg, pak je op en ga lekker poetsen, je zult je echt veel beter voelen.
Heb het huishouden gelukkig al klaar, maar er staat een heeeeeele berg was te wachten om opgevouwen te worden... Grr... Dáár heb ik nu echt een hekel aan, en kan me er ook niet toe zetten om het te doen (had me nog wel voorgenomen om het te doen maar ja...alles op het internet is intressanter LOL)
precies! ik heb ook nooit zin op maandag, maar ben extra vroeg opgestaan. Fenna verzorgd, gedouched en daarna als een wervelwind door het huis gegaan, hahaha. Maar nu ben ik klaar en heb ik nog de hele dag
dat probleem heb ik dus ook altijd hier...gelukkig vanmorgen samen met manlief de boel gesopt, moet alleen de tweede verdieping nog en badkamer..morgen weer een dag..
Proberen zoveel mogelijk in de ochtend te doen, dan heb je nog een heerlijk lange dag voor jezelf en je kindje(s) Daar is het nu natuurlijk te laat voor maar mss een tip voor morgen
*schop schop schop* Kom op dames even snel wat doen!! Zegt zei, waar niets uit haar handen komt vandaag.