Hoevaak komt dat voor...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Minimuisje, Aug 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo,

Ik heb bijna 3 weken geleden een mooie echo gehad, hartje klopte en alles zag er goed uit... Nu heb ik dus komende vrijdag de officiele termijnbepaling, maar mijn vraag is hoevaak komt het voor dat het dan alsnog mis kan zijn?

Ik had gehoord dat de kans een stuk minder is als je rond de 9 weken een goeie echo hebt gehad dat het mis kan gaan/of is gegaan...

Iemand ervaring hiermee?

Eerst was ik helemaal happy natuurlijk met de goeie echo, maar nu komt de volgende echo steeds dichterbij en ga je je toch meer zorgen maken... :( Normaal? of maak ik me gewoon druk om misschien niks...

Gr. Miranda

2. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik weet idd dat als het hartje al klopte dat het dan minder vaak voorkomt dat het dan alsnog mis gaat. maar zeker ben je er niet van.
    en hoevaak het dan nog gebeurd? geen idee. maar als je al zo'n mooie echo hebt gehad zou ik me niet zo'n zorgen meer maken. dat zit wel goed hoor!
    heel veel plezier vrijdag!

3. uschel

uschel Actief lid

Jun 16, 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hoi,
    ik heb ook met 9weken een echo gehad, we hebben een springend levend kindje met een klopend hartje :D gezien.de VK zij tegen mij, dat is een goed teken, geniet nu maar van je zwangerschap!!!!! :p :p

....dus geniet je ook maar van je zwangerschap

groetjes uschel

4. lildushi2000

Feb 21, 2006
    90
    0
    0
    Hoi Miranda,

Ik heb zelf met 8 weken een echo gehad en het hartje klopte...een paar weken later moest ik dus ook de termijnecho krijgen en ik was zo zenuwachtig...daarom dat ik precies begrijp hoe jij je voelt...Ik maakte me zoveel zorgen maar uiteindelijk was alles nog steeds goed hoor!!
    Je hebt met 9 weken een echo gehad en alles was goed dus ik zou me echt geen zorgen maken ookal weet ik zelf maar al te best dat je het wel doet maar het zal nergens voor nodig zijn...
    Het belangrijkste is dat je weet dat je zwangerschap intact is en zolang je geen bloedverlies hebt kan er ook weinig slechts aan de hand zijn...
    Dus ik wens je echt veel succes komende vrijdag...Geniet er maar lekker van en nadat je die kleine weer hebt gezien zal je echt helemaal gerustgesteld zijn...

Groetjes Denise

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dank jullie wel voor de geruststellende berichtjes! Ik maak me nu al minder zorgen... Gelukkig bestaan er sites zoals deze, zo kan je tenminste ervaringen uitwisselen en elkaar geruststellen!

Dankjullie! :D

Gr. Miranda

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Wat fijn om te horen zeg.
    Had ook echo gehad met 8 en 10 weken.
    En natuurlijk ook nog steeds twijfels (Echo waren beid goed)
    Is weer geruststellend :)

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik had ook met 10 en 11 weken een echo gehad, en het zag er goed uit, maar er kan altijd nog wat mis gaan. dat kan je hele zwangerschap natuurlijk.
    maar wat mijn vk wel zei, dat na de 3 maanden je wel uit de risicoperiode bent

Share This Page