hoevaak komt het er bij jullie nog van ?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door engeltje87, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoevaak komt het er bij jullie nog van ???

1. 0-0

2. 1-2

3. 2-3

4. vaker!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ben erg benieuwd hoevaak jullie nu nog in de week sex hebben nadat de kleine is geboren .

zou zelf wel graag 2a3 keer willen maar het komt er gewoon niet van :( ben allang blij dat ik dan lekker rustig in mn bed lig!!:)
    en vanaf wanneer ging het bij jullie weer beter???

knuff

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

uhm ik tel het niet echt :p
    het komt wanneer het komt
    en nu niet echt vaak dor me zwangerschap

3. bianca1711

bianca1711 Actief lid

10 dec 2006
    132
    0
    0
    vve medewerker
    hoofddorp
    beter gaan duurde erg lang, maar dat komt door mijn bekkeninstabiliteit en mijn bekkenbodemspieren die constant op spanning stonden.

Tot 6 maanden echt bijna niks kunnen doen en daarna weinig.
    Het deed vaak gewoon pijn.
    Na ong 9 maanden ging het een stuk beter en is het weer als vanouds :).

4. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Sinds Bradley geboren is niet meer :)daarvoor ook al zo'n 5 maanden niet !

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm tja, hier heel verschillend eigenlijk, dus kan je poll niet echt antwoorden. Hier tijden dat we het elke dag deden, en nu bijv alweer een week of 4 helemaal niet wegens omstandigheden.

Daarbij moet ik zeggen, je bent savonds blij dat je in bed ligt, gelukkig hebben we ook nog een ochtend. Dan de wekker maar een uurtje of 2 vroeger, haha, tja hier regelmatig gedaan hoor (en gaat misschien wel weer gebeuren ook). En bijv smiddags wanneer je man/vriend vrij is (bijv weekend) heb je ook nog overdag wanneer de kleine slaapt. Kortom, ik bedoel dat je savonds geen puf meer hebt, betekend niet dat er dan meteen helemaal niks meer van kan komen zegmaar ;)!

Liefs, Hanneke!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik denk dat een reëelere vraag is. Hoe verhoudt je sexleven zich tot voor de geboorte:
    - minder
    - hetzelfde
    - vaker
    - nooit

Dit zegt naar mijn idee meer dan 0 tot 3 (x per week?) Er zijn mensen die het 1 x per maand deden en dat prima vinden en er zijn mensen die het 2 x per dag doen en dat een goeie norm vinden.

Hier zeer onregelmatig sinds de geboorte en sinds de 2e zwangerschap. Ik kijk er naar uit dat het straks weer regelmatig wordt (en in ons geval is dat 1 x per week ongeveer). Dan is alles weer normaal en goed.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd das zeker waar.

8. engeltje87

mee eens ! maar nu moeten jullie het maar met deze vraagstelling doen :D

ps ben gewoon ook nieuwschierig naar de cijfers zeg maar ;)

9. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, hier wel minder als voor de zwangerschap. De laatste 5 maanden van de zwangerschap hebben we het eigenlijk helemaal bijna nooit meer gedaan! Ik had er gewoon echt geen behoefte aan. Heb in die tijd mijn mannetje uiteraard wel verwend. Nu na de geboorte is het wel een stuk minder geworden hoor! Ik ben vaak afgepeigerd aan het einde van de dag, dus als ik mijn bedje voel, dan voel ik mijn ogen al zakken. Ik zou het wel vaker willen, maar het gaat vaak gewoon niet!

10. engeltje87

dit had ik zelf getypt kunnen hebben :D

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier beter:D en vaker:D dan voor of tijdens de zwangerschap (zou het door spiraal komen??:D:D:D:D:D)(ben bijna continu geil hihihih)

12. engeltje87

:$:$ toch ff in de spiraal verdiepen dus :D

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik wil wel, maar het komt er gewoon niet zo vaak van. Ons mannetje spookt savonds nogal, en ik ben dan niet ontspannen zeg maar.
    De eerste 4 maanden deed het echt te veel zeer, ik was dan ook volledig uitgescheurd.

Ach, ook al is het dan maar 1x per week, het is wel heel goed!;)

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

erg he hihihih, ps mirena spiraaal (en een kind wat goed slaapt)

15. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Hier eigenlijk helemaal niets te klagen. Tijdens de zwangerschap hadden we ook nog tot het einde toe regelmatig sex en nu de kleine er is ook nog wel 3 x per week.
    Meestal ben ik door de weeks 's avonds ook wel moe, maar het weekend maakt altijd een hoop goed!

16. firegirl

firegirl Niet meer actief

Hier gaat het ook nog prima. In ieder geval 1 ker per week (tot het einde van de zwangerschap ook zo en 6 weken erna weer) en soms wat vaker. Je kunt ook wat eerder naar bed gaan en de boel de boel laten he. Doen wij ook regelmatig!

17. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Tja wat zal ik zeggen...bijna dagelijks
    Voor de zwangerschap en tijdens de zwangerschap ook hehehe
    Het is dus eigenlijk hetzelfde gebleven, behalve dat het nu ook regelmatig om 4 uur 's morgens is ;)

18. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik heb een nieuwe vriend, dus ik denk dat je dan automatisch meer seks hebt. Als ik hem zie hem zie, dat is ongeveer drie dagen in de week en dan hebben we wel 5 keer seks, als het niet meer is. Ik heb ook het Mirena-spiraaltje en ik merk dat mijn libido echt véél hoger is, dan toen ik de pil slikte.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier komt het wanneer het komt eigenlijk. Niet iedere week is hetzelfde en net wat andere al aangaven.. je bent blij als je in je bedje ligt aan het einde van de dag.

20. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    helemaal niet is t ook niet, maar ook geen 1 keer per week gemiddeld..

Deel Deze Pagina