ik heb even een vraagje. Wanneer mag je weer in bad? Ik ben 3 weken geleden bevallen en ben toen flink geknipt. Heb zo'n 20-30 hechtingen . Nu vloei ik sinds 4 dagen niet meer, mag ik nu weer in bad? Mag er al een sopje in of dat nog niet? Ik hoop dat iemand het mij kan uitleggen. Liefs, Marye
Zoveel hechtingen?? Is het niet zo dat je terug in bad mag als je niet meer vloeit? Dat is toch wat mijn gyn gezegd heeft, geen sex, geen bad zolang er bloedverlies is. Anders naar de vk of gyn bellen?
Ik ben ook ruim 3 weken geleden bevallen. Gelukkig niet zoveel hechtigen als jou ik vloei soms nog een beetje maar ik ga gewoon in bad. Sins deze week pas. Niemand heeft trouwens gezegt dat het niet mag
Virginie: Helaas vreselijk geknipt omdat ze met de vacuum om het hoofd van onze zoon heen moesten, omdat hij een sterrenkijker was...3x moeten knippen, niet echt gezellig...
@ Marye: Nou, kan me inbeelden dat het niet gezellig was! Hier maar een klein knipje, maar wat heb ik pijn gehad de eerste week! Hoop dat het bij jou meevalt.
Je mag inderdaad in bad als je echt zeker weten niet meer vloeit. Daarvoor heb je nog verhoogde kansen op infecties etc. Als je echt zeker weet dat het vloeien gestopt is kan je er dus in Je kan er dan het beste groene badedas in doen. Dat ontsmet meteen geloof ik. Werd mij ook aangeraden voor mijn keizersnede wond.
Hallo, Hier ook zo'n 20 hechtingen gehad...na 3 weken ben ik weer in bad gegaan het vloeien was toen wel gestopt! Liefs debbie
Zodar het vloeien is gestopt mag je in bad, doe er voor de zekerheid groene badedas in das ook goed voor je hechtingen e.d.!! Het is een open wond als je nog (een beetje) vloeit dus erg onverstandig (ook dat word verteld door je kraamverzorgster, VK/gyn...
Ik denk dat je groene biotex bedoelt? Dat is idd ook goed voor de wond/hechtingen. Maar hier mocht ik daar alleen maar even 'in hangen'. Dus niet er helemaal in zeg maar. Ik zou toch echt wachten met het badderen. Soms kan je weer gaan vloeien als je wat actiever wordt. Dus lijkt het in eerste instantie dat je niet meer vloeit, maar dat is dan niet zo. (verschilt uiteraard per persoon).
Nee echt groene badedas. Is ook iets duurder dan gewone badedas. Moet zeggen dat ik echt nooit op het idee zou komen om met groene biotex in bad te gaan zitten
Ik ben dus lekker 2 keer in bad geweest. Was al 4 dagen zonder vloeien en was rtoch al erg actief aangezien ik alles alleen doe sinds de 2e week. Ik vond het heerlijk! Maar wel bedankt voor al jullie tips
ah ok Dus toch groene badedas. Sorry hihi. Ik weet nog een paar maanden geleden dat er een vraag was over groene of blauwe biotex, vandaar. Nee haha, ik zie mezelf ook niet helemaal in de biotex zitten hoor. @Marye, fijn dat je weer in bad bent geweest. Verademing he!