pfff ik durf het bijna niet te zeggen!!! maar als ik eral aan denk ben ik moe! ik heb er totaaal geen energie voor dus behoefte is ook ver te zoeken. wij doen het mischien 2 keer...hou je vast per maand. erg he. mja ik werk fulltime als ik thuis kom staat er nog een heel huishouden en een babytje op me te wachten. eer dat ik in mn nest lig is het op zn vroegst 22.00 en de volgende dag kan ik er om 05.30 weer uit. tsjah aan een potje sex moet ik dan niet denken.
Na 6 weken hadden wij weer seks, was wel even eng, had 22 hechtingen, maar ik verbaasde me over hoe goed het ging, na 3 x was het weer zoals vanouds... En eigenlijk is er niks veranderd, de seks zelf is eigenlijker beter als ooit.. Mn vriend is eigenlijk alleen in het weekend thuis 1 of 2 nachtjes, soms 3. We hebben meestal 3x seks, soms nog vaker, en een enkele x maar 1 of 2 keer maar dat komt eigenlijk niet voor. Vind het veels te lekker
na de geboorte van zoonlief werd het opeens veel vaker, hadden ( 5 weken na bevalling) 'bijna elke dag seks, een uizondering was het wanneer we geen seks hadden ( tijdens de zwangerschap had hij geluk met 1 keer in de 2 weken ofzo ) ook nu ik weer zwanger ben is het weer behoorlijk gedaald, ben er moe,hij mag nu gelukkig zijn met gemiddeld 1 of 2 keer per week en soms een keertje een week niet
Hier meestal zo'n 1 keer per week, als het soms niet minder is.. Mijn libido is echt niks meer, sinds ik ben bevallen. Nou moet ik eerlijk zeggen, dat het vóór de zwangerschap het ook maar 1 keer per week gebeurde, of ik moest in de vruchtbare periode zitten.. Ik denk dat sex voor mij nog teveel gelinkt is aan zwanger worden ofzo.
We willen graag een vierde dus het komt goed uit dat ons libido niet gezakt is haha, blij dat we even van de dikke buikensex af zijn hihi.
Bij ons is het wel weer als vanouds gemiddeld 2 keer per week. Toen ik zwanger was had ik er totaal geen behoefte aan dus nu is het wel extra goed. Het was al goed maar het lijkt wel dat onze band nog hechter is geworden en de sex nog intiemer is....
Ik moet hier (helaas) antwoorden met 0-0. Wij hebben denk ik eens in de 2-3 weken sex. Moet zeggen dat ik het prima vind. Wij zijn overdag niet samen vrij, en savonds ben ik vaak zo moe dat ik blij ben in bed te liggen. De wekker vroeger zetten is niet echt een optie. Dan zou ik de wekker rond half 5 moeten gaan zetten. Denk maar niet dat ik mijn mannetje dan in de stemming krijg . En mezelf denk ik ook niet.
uuhhh ik durf het bijna niet te zeggen maar soms gaat hier een maand zonder sex voorbij En mijn kinderen zijn nu 2 en 4 dus ik kan het niet afschuiven op de bevalling of iets. Mijn man werkt in de avonden en ik overdag en we zien elkaar dus weinig. We komen elkaar tegen in bed en ja dan slaap ik vaak al en ik ben vroeg de deur weer uit. En ik ben altijd gewoon heel blij als ik lekker op tijd kan slapen. Niet ideaal maar goed onze relatie is het op dat moment ook niet!
ik deed het tot 5 dgn voor de bevalling nog een paar keer per week zeg gemiddelt 3 keer per week .. daarvoor veel vaker eigelijk... nu ruim 3 weken geleden bevallen 26-10-10 en nu de eerste keer op valentijn .. was fijn maar heb nog hechtingen dus heel voorzichtig ..
Niet echt vaak. De eerste 6 maanden na de bevalling helemaal niet.Net als ervoor. Ik had last van bekkeninstabiliteit en na de bevalling last van de hechtingen. Na 3 maanden wel geprobeerd maar het deed ongelofelijk veel pijn. Nu de laatste 2 maanden 2 keer geprobeert. Volgens de gyn ben ik te strak gehecht en moet het litteken langsaam soepel worden. Dus elke dag het litteken insmeren met olie en langsaam proberen of het wil gaan lukken zonder pijn. Lukt het over een maand nog niet dan terug. We willen wel maar kunnen dus helaas niet echt. Hopelijk gaat het gauw beter.
@ krissa jeetje meid wat naar ... en te strak gehecht :S hoe kan dat toch?? 7 maanden geen sex is dat opzich niet al iets waardoor het allemaal pijnlijker kan worden ?? succes ben blij dat ik niet in jou schoenen sta
@Mecha, Hoe het kan, ik zou het niet weten. Alleen maar hopen dat we het wat soepeler kunnen krijgen door goed te smeren met een olie en zo ook het litteken minder dik wordt. En proberen het op te rekken met een tampon als ik mijn periode heb. Of met vingers. (sorry klinkt wat onsmakelijk) Hopelijk gaat dat werken want anders moet het weer open gemaakt gaan worden en dat zie ik niet zo zitten. Zeker omdat we graag een tweede willen in de toekomst. Meiden schrik verder niet van dit verhaal, zo vaak komt het blijkbaar niet voor. Groetjes, Krissa
hier is mijn libido gedaald tot het vriespunt.. ook voor de zwangerschap was t niet veel hoor.. 2x per week was al bijzonder..hubbie vindt t maar niks, maar langzaam begint t te ontdooien...ook de angst voor nog een zwangerschap is wel aanwezig.. we worden snel envooral makkelijk zwanger.. een condoom of de pil lijkt niet altijd te helpen..whahaha.. nou ja.. t komt wel weer.. bij de eerste heeft t 9 mnd geduurd voordat ik me er toe kon zetten.. zo erg is het nu niet hoor.. nu ben ik gewoon te moe
Heb ook helaas 0-0 gestemd. Ik voel echt totaal geen zin. geef nog steeds volledige BV, en ben gewoon te MOE!!! Onze dochter krijgt 's nachts nog voeding en ben aan het eind van de dag gewoon 'op' (ook omdat ik een 2-jarige peuter heb rondlopen). Ik praat er wel veel over met m'n man, omdat het best wel afzien is. Met m'n verstand en gevoel wil ik wel, maar de 'drive' is er even niet. Hij doet er niet moeilijk over, maar dat is nu al 5 maanden zo... Een maand na de bevalling wel gedaan, na 2 weken nog een keer, later nog een keer. Maar het voelt van binnen niet echt fijn. Heb alleen oppervlakkige hechtingen, maar ik denk dat een 2e bevalling bij mij het een en ander nog meer 'veranderd' heeft, zullen we maar zeggen. Nu was mijn dochter 9 1/2 pond, dus dan zal de vaginawand niet helemaal ongeschonden uit de strijd komen lijkt me... Kortom, ik heb het gevoel dat de BV mijn lichaam nog in de 'hormonen-stand' houdt, waardoor ik mezelf nog een beetje kwijt ben. Vind dit het moeilijkste van de BV (terwijl die dit keer loopt als een tierelier). Sorry voor de uitgebreide toelichting
ons gemiddelde is 2x p.w, het komt soms voor dat we een week overslaaan 6 weken na de bevalling weer sex