hoeveeeuuuul ....*krabbeltweerovereind*...... Dit laat ik aan mn man lezen als die weer eens moppert over het aantal schoenen van mij
maar draagt hij dan 4 jaar dezelfde schoenen? mijn vriend draagt dus ook een half jaar dezelfde schoenen, dag in, dag uit, maar die zijn daarna echt op en versleten (ondanks dat het dure schoenen zijn)
mijn man koopt zomers altijd een paar diesel of pallmall schoenen en vaak nog een paar leren slippers van replay ofzo en voor de winter een paar stoere halve boots dit jaar voor zijn werk heeft hij werkschoenen van de baas en ik.......elke 8 weken koop ik wel iets pumps laarsen gympen o ja mijn man heeft denk ik 20 paar havaianas in elke kleur die er bestaat(in brazilie kosten ze bijna niks dus elk jaar als we daar waren paar of 5 mee en hier verslijten ze niet he!) leren slippers diesel replay mexx denk stuk of 8 paar sportschoenen leren nette zwarte schoenen draagt ie alleen met kerst enz.
Mijn man heeft 18 paar schoenen, hij is erg modebewust Hij koopt ongeveer 4 keer per jaar nieuwe denk ik. Mijn man heeft meer schoenen dan ik......
Mijn man koopt gemiddeld 3 paar schoenen per jaar. Hij heeft megavoeten (maat 48) waar ook nog een zooltje van de podotherapeut in moet passen, dus de keuze is heel beperkt en erg prijzig. Soms gaan we naar Duitsland, net over de grens, daar hebben ze een schoenenwinkel vanaf maat 46 ofzo met aardig wat keus. De meeste schoenenwinkels hebben alleen ouwelullenschoenen in die maat.
Mijn man koopt nooit schoenen, ik koop ze wel voor hem als ik wat leuks zie. Hij heeft nu 8 paar schoenen die hij wisselend draagt. Ik heb zo'n 25 tot 30 paar
Mijn man koopt schoenen als ik hem ertoe dwing. Hoeveel schoenen hij heeft? 5-6 paar of zo? (zomer (teen)slippers e.d. niet meegeteld) Maar hij verslijt zijn schoenen ook nooit! Zijn nette schoenen (voor onder z'n pak) heeft ie gewoon nog steeds sinds onze bruiloft 7 jaar geleden, en die zien er nog steeds als nieuw eruit (hij doet ze ook niet vaak aan, daar niet van)
Nee, hij doet gewoon heel lang met schoenen. 1 paar zeer nette schoenen (bruiloften/begravenissen je kent het wel), 1 paar bergwandelschoenen (voor als we modderige/sneeuw of boswandelingen maken ofzo) en dan 2 paar casuals... En hij heeft een kantoorbaan...misschien scheelt dat? En in huis dragen wij ook nooit schoenen, dat schelt natuurlijk ook in slijtage.. Oja, en in de zomer lopen wij vrijwel alleen op slippers (als we niet op blote voeten lopen). Zijn we nou hillbillies? Nee hoor Maar wel zuinige mensen. Zolang de schoenen nog goed zijn hoeven er geen nieuwe te komen. En ik heb dezelfde maat als mijn moeder, en die is behoorlijk schoenenfreak...daar krijg ik dus nog wel eens 'afdankertjes' van (die heeeel mooi en goed zijn!).
ja zwarte sneakers kunnen in principe overal bij. in ieder geval bij zijn collectie kleding (en dat is niet zo heel veel)
die van mij koopt elk jaar op aandriingen van mij een nieuw paar haha hij draagt ze ook niet veel overdag heeft ie altijd zijn werkschoenen (kisten) aan. in het weekend thuis aan het werk heeft ie zijn andere werkschoenen en als we weggaan nette of zijn sportschoenen. meer heefti e dus neit nodig. zelf heb ik ook niet veel hoor 1 paar per jaar nieuw. meestal gympies al moet ik komende winter toch op zoek naar nieuwe laarsen want deze zijn echt af. verder heb ik nog visite Zit schoenen haha met mega hak kan dr zelf echt niet lang op lopen respect voor de vrouwen die dr gewoon een nacht op doorgaan. en in de zomer slippers maar dan wle mooie sirelijke en geen lompe plastic dingen. dus die kunnen ook voor netjes
Kijk...en in dat ene woordje zit 'm nou net het verschil. Ik heb nooit schoenen echt nodig maar koop ze gewoon graag Als ik ga shoppen kan ik frustie worden van kleding die niet (goed) past maar schoenen kopen lukt altijd!! (behalve toen ik zwanger was ) Hubbie heeft hier een paar of vier/vijf 'actieve' schoenen en nog wat oud grut voor als hij gaat klussen oid. Verder nog slippers. Hij koopt graag mooie schoenen (floris van bommel bijv) maar heeft er niet veel voor over dus hij is een echte uitverkoop shopper!
40-50 paar schoenen ja hoor??? Daar zijn er dan heel veel bij die je nooit aan hebt ws. wat moet je nu met 40 paar schoenen. Ik heb zelf 3 paar platte laarzen (zwart, bruin, grijs) 1 paar nette zwarte schoenen, een paar pumps met sleehak, 3 paar slippers, en 2 paar ballerina's. Nu heb ik dus genoeg om uit te kiezen vind ik zelf en heb je het nog maar over 9 paar.
Mijn man is nogal van de laatste mode en heeft een hele schoenencollectie. Denk een stuk of 20 paar die ie regelmatig draagt. Ik denk dat ie elke 6 tot 8 weken schoenen koopt. Ik vind het wel leuk, voel ik me niet zo schuldig als ik zelf met schoenen thuis kom
mwua ik kom ook wel een heel eind hoor.... 3x laarzen platte hak (ook bruin, zwart en grijs) 4x laarzen met halfhoge hak (bruin, zwart, grijs en wit) 3x laarzen met hoge hak (2x zwart en 1xbruin) 3 paar sportschoenen 4 paar ballerina's (rode, witte, zwart en bruin) 2 paar wandel/bergschoenen (1 hoog en 1 laag model) +/- 12 paar leuke schoentjes met hak in veel verschillende kleuren teenslippers crocs snowboots zwarte en bruine pumps ik moet er wel bijzeggen dat ik vaak schoenen bij de van haren koop met 50%korting, dan kosten ze nog maar 10 euro per paar. Alleen mijn zwarte en bruine laarzen met platte zool en wandelschoenen waren echt duur, maar daar is de kwaliteit ook wel naar. Hier gaa mijn 'afdankertjes'trouwens wel naar familie. Dus afgedragen worden ze wel. *ik heb ze idd niet vaak aan, maar sommige passen precies bij dat ene jurkje of rokje...*
leuk topic, hij heeft best wat schoenen, maar wil ze nooit wegdoen als ze versleten zijn. Hij koopt ook bijna nooit schoenen, ongeveer eens per 1,5 jaar. Dat vind ik wel jammer, want er zijn zoveel leuke schoenen te koop, en hij wil vaak de wat simpelere (lees goedkopere). Sinds vorig jaar geef ik ze dan op zijn verjaardag Hij zegt trouwens nooit iets over mijn koopgedrag qua schoenen, ik denk dat ik het net als TS doe, ik heb veel schoenen maar ik koop niet echt heel veel per jaar, max 2/3 paar, maar dan mogen ze tussen de 50-80 euro kosten.
Mijn vriend ´shopt als een wijf´, zeg ik altijd. Als we een schoenenzaak ingaan, mag ik blij zijn als ik 1 paar vind. Hij komt bijna altijd met 2 of 3 paar naar buiten.... Terwijl ik rondneus heeft hij allang gescoord. Wij vechten dus om plek in de schoenenkast! (overigens vind ik het leuk hoor!)