pff denk zo'n 4x per jaar.... maar dan wel goede schoenen die meestal tussen de 200/300 euro kosten.... italiaans leer en dat soort gein hij zweert erbij dat ze meteen goed zitten en inlopen niet nodig is..... dus t zal wel..... hihi... ikzelf haal ze wel vaker maar heb standaard altijd hoge laarzen met een hak in bruin en zwart en grijs, wit.... en daarnaast haal ik andere schoenen.. lage....
Die van mijn heeft aan een paar schoenen en een paar slippers genoeg voor een tijdje. ... En dan nog zijn werkschoenen. Daarintegen ben ik een echte schoenenfanaat
Mijn man heeft 1 paar schoenen en zodra ze versleten zijn koopt hij nieuwe. Zelf heb ik ook maar 2 paar schoenen
Hier ongeveer 1x per jaar (gemiddeld dan) en dan vooral omdat ik er op aandring. Hij heeft 1 paar zomerschoenen en 1 paar winterschoenen en that's it. Ik bepaal meestal wanneer het tijd is voor nieuwe, want volgens hem kunnen ze altijd nog wel een jaartje mee (en dat zegt hij dan vrolijk het jaar erop weer....)
Mijn vriend kan ook beter winkelen dan menig vrouw en schoenen zijn dan ook echt zijn ding haha. Hij koopt veel nette schoenen (vaak Van Bommels) maar ook Uggs, sneakers enzovoort. Ik denk dat hij 1 paar schoenen per maand koopt? En soms wel meer. Hij zit ook wel op circa 50 paar schoenen, de hele zolder en gangkast staan vol. 80% draagt ie nooit meer en zien er nog super uit. Maar wegdoen ho maar haha. Maar ik heb precies hetzelfde voor zowel mezelf als onze zoon. We zijn gek op schoenen
Ik heb veeeeel meer schoenen van mijn vriend, maar ik doe idd ook jaren met een paar. Ik heb nog schoenen (laarzen en pumps, ballerina's denk ik ook wel) van toen ik nog 16 was, haha. Ik denk dat ik per jaar zo'n 5 paar nieuwe schoenen koop (nouja, oké, meestal iets meer ). Vriendlief koopt nooit nieuwe schoenen, dat moet ik altijd voor 'm doen, haha. Hij heeft sneakers, nette schoenen in bruin en in zwart, sportschoenen en teenslippers. Als er een paar versleten is, komen daar nieuwe voor de in de plaats, verder koopt 'ie geen nieuwe.
Ik beschouw mijn man niet als een veelkoper, maar als ik hier zie dat sommige mannen maar 1 paar schoenen hebben en die pas wisselen als ze versleten zijn, dan ga ik twijfelen Mijn man heeft 3 paar nette schoenen voor zijn werk, 2 paar sneakers en nog 2 paar gewone cashual schoenen. Hij koopt maximaal 2 x per jaar schoenen, maar dan een aantal paar tegelijk. 7 paar dus die hij regelmatig draagt. Ik vind dat ook wel minimaal nodig wil je dat je schoenen netjes blijven uitzien.
Mijn man heeft 3 paar nette schoenen, 2 paar sportschoenen. Hij koopt 2 keer in het jaar nieuwe schoenen maar dan soms wel 2 paar tegelijk (uitverkoop actie). Ik heb zelf echt niks met schoenen, loop het liefst op slippers (van die ouderwetse zwart/witte flipflops ) of nu dan birkenstocks, daar koop ik 1 paar per jaar van en dan 2 paar laarzen ofzo.. Ze gaan bij mij ook altijd stuk
5 paar. En is het niet een beetje weird om het shopgedrag van een vrouw te vergelijken met die van een man? Ik heb meer dan 45 paar en mijn man voelt zich daar niet verongelijkt over. Hij geeft dan weer meer gitaren dan ik heb (ik heb er geen), 't is maar net waar je interesse ligt hoor
mijn vriend heeft meer schoenen dan ik. hij heeft zo'n 5 paar. ik heb zelf 2 paar schoenen. 1 paar hele stevige (moet wel voor me gewrichten) en een paar sandalen voor in de zomer. ik heb deze schoenen nu 3 jaar. maar omdat ik grotendeels rolstoelgebonden ben verslijt ik ze gewoon niet. mijn vriend koopt 1 x per jaar schoenen.
1 a 2 keer per jaar,, hij loopt ze helemaal uit en dan worden het weer nieuwe ,, mijn man en mode gaan niet samen en vind dat ook niet erg des te meer voor mij hahahahahah
trouwens on topic (voor mij dan) ik ben sinds kort bezig een schoenenverzameling (ejte) aan te leggen voor de mijne. Die vind ook: je koopt schoenen, daar loop je mee tot ze op zijn en dan koop je nieuwe. Zucht!!! Nu koop ik af en toe nieuwe, vorige week 2 paar afgeprijsd bij dolcis, want anders koopt hij ze niet, als het normale prijs is en zo kan hij afwisselen en wordt zn verzameling groter
VL koopt zo'n 2 paar schoenen per jaar denk ik. En hij draagt ze alleen in het weekend. Hij is super moeilijk wat schoenen betreft, maar draagt ze niets eerst op voordat er nieuwe komen.
Als ik hem mee sleur naar de winkel.... mmmm... even denken... Zo eens in de 2 jaar? Hij is echt niet iemand die daaraan gaat denken... pas als ik zeg dat het nodig is, gaat hij op zoek naar schoenen haha!
Mijn man heeft nu 4 paar schoenen, waarvan 2 paar nieuw. Hij koopt meestal 1a2x per jaar in de uitverkoop (2 halen 1 betalen) 2 paar dure schoenen. Maarrrr...ik moet hem wel eerst de winkel in praten, want hij heeft altijd allerlei argumenten om niet te hoeven passen, al is dat bij kleding erger dan bij schoenen.