Broeken kopen als mini mee is,hoe?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Lottel, 8 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    hoi dames,

Even een vraagje om te kijken hoe jullie dat doen. ;)

Als je in de stad bent en je wilt voor jezelf kleding kopen en het liefste ook passen,maar je hebt mini mee in de kinderwagen/buggy,hoe doe je dat dan?

Opmerkingen over online bestellen,daar heb ik over nagedacht maar ik wil broeken graag passen omdat ik lang ben en stevig dus niet alles zit me fijn. :) en terug sturen duurt lang,ook lang niet handig of kosteloos.

Graag tips over hoe jullie dat doen!

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#2 MMarianne, 8 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2016
    Eh samen met iemand winkelen of de wagen voor of (half)in het pashokje zetten.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik zet de wagen altijd half in het pashokje en dan het gordijn daarover zeg maar.

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.796
    496
    83
    Ik zet ook gewoon de wagen in het pashokje. En bij sommige winkels hebben ze ook 1 groter pashokje, waar je veel meer ruimte hebt. :)

5. Veera

Veera Niet meer actief

Niet. Ik ga altijd zonder baby

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Niet, kleding voor mezelf koop ik alleen. Zonder gejengel :)

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Inderdaad gewoon met de wagen in het hokje.
    Heb ik ook altijd gedaan toen ze zo klein waren.
    Hier lagen ze toch continue te slapen haha.
    Ben zelfs weleens naar de kapper geweest met een baby in de kinderwagen hihi

8. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik ga nooit alleen met mijn zoontje winkelen als ik van plan ben om kleding te kopen.
    Meestal gaat mijn moeder mee en blijft zij bij mijn zoontje zodat ik rustig kleding kan gaan passen.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

samen met iemand of kinderwagen in pashokje. Maar het lekkerst is gewoon even zelf op een koopavond ofzo.

10. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Toch de kinderwagen in het hokje zetten dus,zat ik ook al aan te denken.
    Alleen shoppen kan maar is niet altijd even logisch ;) thanx voor de tips!

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Als het een hokje is met een deur past echt mn kinderwagen er niet in hoor...
    Dus dan zet ik m ervoor, met de deur dicht... en oren op steeltjes haha

maar eigenlijk gebeurd dit echt bijna nooit

12. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Dit doe ik echt niet. Dan maar ergens anders heen of meenemen en evt later terug brengen als het toch niet past

13. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Gaan jullie kids dan niet helemaal uit hun stekker? De rij in de supermarkt trekken ze hier nét, laat staan als ik uitgebreid kleren ga bekijken en dan ook nog in een pashokje verdwijn...:$

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Voor het pashokje zetten. En nu ze ouder is loopt ze zelf wat heen en weer, ze vind het wel gezellig.

15. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Niet. Ik ga samen met iemand shoppen die op dochter kan letten of ik ga alleen (lekker rustig :p).

16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Eehh nee, misschien een stuk gewenning dat mee naar de winkel gewoon erbij hoort?

17. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl zou waarschijnlijk gaan klieren als ik achter een gordijntje verdwijn, of heel druk gaan doen in het pashokje - willen 'helpen' enzo.... Ik shop alleen, of bestel meerdere maten. Terugsturen is niet zo erg als je je erop instelt, en een afgeefpunt ligt hier op dagelijkse route.

18. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Haha, nou ik ga bijna dagelijks naar de supermarkt maar dat is na veertien maanden ook nog steeds niet gewend. Net als het naar school wandelen en weer terug. Ben bang dat het helaas toch een stukje karakter is...;)
    Meneer heeft een geheel eigen visie op wat een leuk tijdverdrijf is.

19. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Hier vinden kinderen het prima. Net nog gedaan! 4 broeken gepast helemaal alleen in het hokje. De jongste van 1,5 jaar had ik voor de tv gezet (toevallig was daar een tv met Kinderprogramma's. Maar) anders staat hij aan de andere kant van het gordijn. Beetje kiekeboe doen. Maar hij vindt het sowieso meestal niet erg. Dochter loopt altijd een beetje rond (bijna 4jaar). Ze komt af en toe een beetje gluren.

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Dit deed ik ook. Tot mini oud genoeg was om het gordijn weer open te trekken met grijpgrage handjes :p.
    Nu met meerdere kinderen ga ik toch echt liefst zonder kids... Alleen met mijn oudste dochter (6 jr) dat kan ook nog wel. Die luistert gewoon en kan even wachten (maar echt heel leuk vindt ze het niet...).

Deel Deze Pagina