Rond 1730 tot 1830 lig ik vaak even lekker op de bank soms mini dutje. En de rest van de avond ik zit niet op de bank maar lig hang op de bank. Ligt prima hoor mijn bank haha.
Ik hang vandaag al de hele dag op de bank. Genoeg tijd voor, mijn man doet namelijk alle huishoudelijke taken vandaag .
He wat een gezelligerd. Ik vind het een zeer aparte conclusie. Voeten op de bank = lui, voeten op de grond = niet lui. Ik zit met mijn voeten onder me omdat ik anders pijn in mijn rug/bekken krijg. Ben ik dan alsnog lui?
Ik hang nu op de bank. Maar anders niet snel overdag. Ben ik vaak steeds bezig en als ik dan even zit zit ik achter de computer. Als ik 's avonds thuis ben hang ik wel op de bank vanaf half 9 meestal. En dan gaan die benen omhoog
Nou ik lig/hang echt weleens op de bank hoor haha.. As we speak zelfs, met de laptop op schoot. Ik vind het dikke onzin dat een moeder dat niet zou mogen. Ik vind het fijn om op deze manier even te ontspannen.
Haha ik zit altijd lekker in mijn hoekje. Doordeweeks vanaf dat zoon naar bed is ongeveer. In weekend ook heus wel eens overdag zoals nu. Echt liggen op de bank nooit want ik vind dat gewoon niet lekker en meestal zit ik op de iPad. Vriend en dochter liggen graag op de bank
Ik vind op de bank hangen ook lui! Maar ik lig als ik thuis ben ook eigenlijk altijd op de bank (naast een beetje/te weinig huishouden) Daarom ga ik ook het liefst op pad! Ik heb gewoon best een druk leven met 28-48 uur werk per week (val nu veel in op mn werk) 2 kinderen thuis (3 en 1,5 jaar oud) waarvan vooral mijn dochter een energie slurper is > kan echt geen minuut voorbij gaan dat ze geen geluid maakt! Dus ik verwacht dat als ze op school zit dat mijn energie gewoon wat beter zal zijn Maar bankhangen is inderdaad LUI! zodra de voeten op de bank zijn vind ik haha. Slecht voorbeeld? Uhmmmm nee vind ik niet, ontspannen en leren rust te pakken is niet echt een slecht voorbeeld.
Ja hoor. Wat een onzin. Ik werk 32 uur per week, heb een spik en span huis, ga altijd minimaal 1 keer per dag soms 2 keer op uit met mijn zoontje, administratie is bijgewerkt...ik zou niet weten waarom het nou weer lui is als ik af en toe eens ontspannen op de bank zit Dus ik ben het met jou eens
Te weinig. Alleen in de avond als echt alles voor mijn gevoel klaar is. Mijn man en ik zijn beide geen bankhangers...
Ik lig nu op de bank met m'n mobiel, zoontje zit met opgetrokken benen film te kijken. Lig overigens elke dag wel even op de bank, heb ik wegens lichamelijke ongemakken ook nodig...even opladen. 'S avonds hangen man en ik samen op de bank, ik met opgetrokken benen en man met z'n voeten op de grond Aartslui dus
Vaak 's avonds als mijn dochter op bed ligt. Dan trek ik er lekker een deken overheen en moet ik soms ook nog oppassen dat ik niet in slaap val, dat gebeurd weleens... Heerlijk en ontspannen vind ik dat!
Bijna elke avond wel. Vanaf 9/10 uur. Tv kijken, met de ipad/laptop of met een tijdschrift/boek. Nu overdag ook wel eens vanwege de zwangerschap.
Als onze dochter een middagslaapje doet en als ze in de avond in bed ligt. Heerlijk! En in het weekend ook wel als ze niet slaapt lekker boekje lezen FF op MN mobiel lekker relaxed. Waar is een bank voor als het niet is om te ontspannen?