Hoevaak liggen jullie op de bank?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaa6, 16 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.980
    113
    Hier ook zo en middagdutjes waren helemaal uit den boze. Nou man en ik houden beiden van bankhangen, heerlijk. Ik kan soms wel eens lui zijm, man niet en die vindt het ook heerlijk.

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik toch wel elke avond hoor, met een deken,wat te drinken en dan mijn favorieten series/programma's kijken...heerlijk

Maar wel altijd na het avondeten, eerder niet.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.689
    113
    Wij hebben een rot bank. Ligt en zit voor geen meter. Ik zit/lig wel veel op bed ipv de bank en kijk daar tv. Mijn bed kan lekker omhoog dus ik zit gewoon.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben een giga hoekbank met loungegedeelte en alles.
    En s avonds hangen mijn man en ik samen altijd in hetzelfde hoekje. Wij liggen echt dagelijks op de bank. Mijn man slaapt ook altijd wel even een half uurtje na zijn werk ( werkt veel en is erg druk ).

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat open minded zeg, en ook totaal geen vooroordelen. Klinkt erg gezellig!

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Pardon, eigen huis eigen ding toch
    En geen tijd voor? Whaha

We zitten samen vaak op de bank momentje samen en ja ook ochtend heel cliche, koffietijd met thee op de bank met opgetrokken benen! Heerlijk

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wij hangen geregeld op de bank, en ik val zelfs wel eens in slaap:$ gewoon overdag!!!!:$:$:$ zo lui!!
    Ik heb dan het eten start klaar staan om te koken en zit dat rond 17.00 even lekker knus met mijn dochter op de bank. mijn man belt altijd als hij van zijn werk naar huis komt en dan zet ik het eten op, precies tijd genoeg om te koken.
    En tja.... als ik dan lekker met mijn dochter tegen mij aan op de bank zit/hang na een ochtend werken, drie kwartier met de hond naar het bos en de was, de boodschappen en het nodige gepoets, dan vallen zelfs mijn ogen wel eens dicht....
    ik ben duidelijk een "slechte" vrouw....:)

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    oh ja, en mijn man valt ook wel eens in slaap op de bank!!!!:$:$:$:$:$

9. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    S avonds als de kinderen op bed liggen sowieso als we nakijkwerk etc af hebben.
    Ook na t avondeten heerlijk even met zn allen op de bank.

10. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Slaap elke dag wel eens op de bank.

11. Luja

Luja Niet meer actief

Oh vaak. Ik hang nu ook lekker languit op de bank uit te buiken :D
    Scheelt dat ik alleen met de kinderen woon, niemand heeft er last van.
    Als mijn vriend er is houd ik niet de hele bank bezet hoor dan zit ik gewoon of we liggen samen op de bank. Maar als ik alleen ben en savonds series kijk of lesstof leer dan zit ik eigenlijk nooit

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Op vrije dag als dochter middagslaapje doet ga ik lekker liggen met tijdschrift of boek. Regelmatig val ik dan zelf ook in slaap, haha.
    Savonds als ze op bed ligt dan relaxen we alle bij als we niet gaan sporten. Of een kijken al hangend, haha, een serie.

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Je kunt mij beter vragen wanneer ik er NIET lig haha.:p

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Meestal als de kids op bed liggen en mijn man en ik een filmpje kijken. Overdag heb ik er geen zin en tijd voor en vind ik het ook niet nodig om op de bank te hangen, dat geldt voor iedereen hier in het gezin. Er word hier eigenlijk alleen echt gelegen op de bank als de kids bijvoorbeeld ziek zijn, dan maak ik een bedje en dan mogen ze van mij hangen.

Liggen/Slapen doen ze maar op bed ;)

15. Verox

Verox Niet meer actief

Elke avond.
    Gezellig samen... Heerlijk vind ik dat!

16. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    #76 Frisbie, 16 jan 2016
    Laatst bewerkt: 16 jan 2016
    En waar wil hij dan dat je wel op gaat zitten avonds? Op een kussen op de grond?

17. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    overdag even als de kinderen leuk spelen, of als ik even moet eten/drinken, kopje koffie. Verder vanaf 19:00 constant

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    nooit, daar is de bank helaas te klein voor. 2 persoons. en helemaal krap als de kids er ook nog bij zitten:)

19. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Zoiets wilde ik ook antwoorden.

Ik weet nog dat ik een bank ging kopen, en allerlei banken had getest met proefzitten. Dus ik bank besteld, zegt vriendin: heb je ook wel getest of hij lekker ligt? Nee, niet aan gedacht!
    Maar in praktijk lig/zit ik altijd dwars op de bank. Ter hoogte van mijn rug/schouderbladen hang ik met een kussen eronder tegen de zijkant van de bank, lekker dik dekentje erover, benen helemaal uitgestrekt, en net zo half rechtop zittend dat ik comfortabel op de laptop kan (zoals nu), kan lezen, thee kan vasthouden, TV kan kijken, of andere ontspannende dingen.

Soms als ik echt heel moe ben en dochter op bed ligt 's middags of 's avonds ga ik zelfs echt liggen. :$ Gewoon liggen, en verder niks, beetje nadenken, dingen overpeinzen.

Ik zit alleen op de bank als ik tegelijkertijd iets aan het opruimen, opvouwen, repareren, telefoneer, koffie drinken met tussendoortje met dochter, bezoek heb, en nog wat andere dingen waarbij rechtop makkelijker is of gewenst.

Ik voel me trouwens niet lui, als alleenstaande moeder die 4 dagen werkt, zelf het huishouden doet, en leuke dingen met mijn dochter. Mijn vrije tijd die ik over heb = mijn vrije tijd!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heel weinig, kan dat gewoon niet goed. Moet altijd bezig zijn. In bad liggen kan ik ook niet.

Al vind ik je man echt onzin uitkramen.

Deel Deze Pagina