Ik ben lekker thuis en vul de dagen zo: 8.30 terug van kinderen naar school brengen Tot 9 uur koffie drinken en ontbijt spullen opruimen Dan tot 11 uur opruimen in huis Van 11 tot 12.30 sporten, hond uitlaten en douchen 12.30 tot 13.45 lunchen en bijkomen van de sport 14.00 uur kinderen uit school Afhankelijk van welke dag kinderen thuis met vriendjes en vriendinnen ( altijd) en/of sport Rond 17.15 uur beginnen met koken Eten om 17.30 a 17.45 Ik ga ook weleens de stad in of spreek af met vriendinnen. Sporten, de hond en de lunch is wel elke dag hetzelfde van ma-do Vrijdag is mijn man thuis ( nu hij op kantoor werkt tijdelijk) en dan doen we samen leuke dingen en ga ik iets later sporten. Hij haalt dan de kinderen uit school. 1001 dingen te doen....verveel me nooit heb zelfs chronisch tijd tekort.
Ik zit doordeweeks ff op de bank als jongste slaapt en oudste naar school is. Dan ishet even me time en kijk ik iets wat ik opgenomen heb. Ik zit altijd lig dus nooit
Nja, ik weet t niet. Ik weet ook niet (meer) hoe het is om gewoon, normaal energie te hebben. En nu met m'n hersenschudding is het helemaal kansloos, dus misschien was het dan wel heel anders.
Ik ga minimaal 3x in de week sporten kan me voorstellen dat jij dat in ieder geval al niet doet.. of met de hond het bos in dat soort dingen. Of als ik vrij ben en tijd over heb eens even goed de gangkast opruimen En ik werk iedere dag wel een paar uur ( behalve woensdag ) Op dinsdag ben ik " vrij " maar vaak wel minimaal 1 afspraak even tussendoor tijdens schooltijd. Of ik beantwoord wel even wat telefoontjes of werkmail
Ik werk normaal 4 dagen per week, 32u. Maar dan ben ik ook echt gewoon gesloopt 's avonds en minstens 1 vrije dag, soms 2 (van de 3). Dan doe ik wel wat, maar niet veel. Als ik vrij ben ga ik altijd met de honden naar t bos, dat is voor mij pure ontspanning. Dochter mee, 2 honden mee (staffords) zij hun energie kwijt en ik hobbel er achteraan. Op werkdagen laat ik ze 3x uit, maar ben ik gemiddeld nog zo'n uur per dag kwijt. Ik sport idd niet, ik heb problemen met oa m'n rug en bekken en mag ook echt niet sporten. Daarvoor deed ik het overigens ook niet xD. De gang kast ed doe ik ook vaker, of de tuin in de zomer. Maar goed gemiddeld lig ik alsnog zo'n 3 u overdag op de bank. De avonden tel ik dan even niet mee.
Veel te vaak de laatste tijd, maar ja zwanger, in laatsts trimester, laag hb en waarschijnlijk komt alles eruit van de verhuizing dus ben ook echt zo ontzettend moe dat ik letterlijk en figuurlijk na tijdje wat gedaan te hebben omval. Ach nu kan het nog en ik kan er ook even weinig aan doen
Doordeweeks ben ik blij als ik om 20.00 uur op de bank kan ploffen. Overdag ben ik altijd bezig. Maar savonds gaat de tablet van m'n werk mee de bank op. Ik kan parttime werken, maar op dit moment is het wel nodig om thuis verder te werken. Prima, ik ben doordeweeks alleen. In het weekend doe ik de grotere dingen waar ik anders niet aan toe kom. Kast opruimen, kleding van de kinderen uitzoeken, badkamer een grote beurt geven etc. Behalve nu dan, ik lig sinds gisteren gevloerd door een borstontsteking. De pijn kan ik handelen, maar ik kan slecht tegen antibiotica
Overdag heb ik ook amper tijd om lekker te niksen. Vooral nu mijn zoontje 4x per week smiddags naar de psz gaat. en ik werk 3 dagen. Maar savonds als de kinderen op bed liggen blijf ik echt niet in de weer hoor. Ik snap echt niet wat je dan allemaal nog zou moeten doen. En daarbij vind ik het gewoon heerlijk om savonds languit op de bank te zitten/liggen. Je hoeft toch niet altijd nuttig bezig te zijn?
Ja hier toch ook bijna nooit. Ben geen tv kijker en daarnaast geen stilzitter. Als ik zit is het even achter mijn laptop bij de eettafel. Moet ik volledig instorten is het 5 minuten en dan komt ons dochtertje al over me heen springen op de bank. Oh ja Woensdag avond Nick & Simon The Dream heb ik wel gekeken op de bank vind ik wel weer leuk om te zien. Is al heel wat voor mij zolang op de bank zitten
Toevallig was ik op kraamvisite bij mijn schoonzus. Ze heeft geen ene keer opgestaan van de bank (niet dat het hoeft) maar wat een verschil met mij, viel me meteen op. Toen de kraamvisite bij mij kwam liep ik als een zombie rond overal. Wou dat ik dat had en meer stil kan blijven zitten...
Ik ben de koningin van bankhangen. Heerlijk! Lig er nu ook al op vanaf half 9 en kom er weinig af vandaag. En doordeweeks elke avond zodra mijn zoon op bed ligt installeer ik mij met een dekentje op de bank.
Bankhangen is my middle name 😁 Vriend en zoon zijn naar de bios, dochter ligt op 1 oor en ik lig onder een dekentje met Netflix aan. En dat tussen de middag, foei!
Dagelijks, ik ben (helaas) 100 procent afgekeurd en moet helaas elke dag even liggen, ik doe dat op de bank, daarnaast zit ik er gewoon altijd op, wij allemaal hier thuis, heerlijk toch.
Dat ie zelf even een week als moeder door het leven gaat! En dan mag ie 's avonds rechtop op een harde houten stoel gaan zitten..