Vanavond heb ik het dan toch gedaan... Een rugzaktuigje besteld. Al vind ik het nogal een vreemd idee... Je kind aanlijnen zoals een hondje. Wij gaan in oktober op vakantie en we hebben als buggy een quinny zapp extra en grote kans dat we die niet mee mogen nemen tot de gate... Dus wat moet je dan met een dreumes van anderhalf met een onwijs eigen willetje... We mogen van vrienden een rugzak lenen waar ze dan in kan, maar ze moet natuurlijk in het vliegtuig ook al lang zitten dus een beetje beweging kan geen kwaad voor haar... Dus volgende oplossing een tuigje voor op het vliegveld. Aan de hand lopen houd ze misschien 2 tellen vol en dan is ze daar wel klaar mee en wil zelf lopen met alle gevolgen van dien. En nee natuurlijk wil ik niet dat mijn kind kwijtraakt in de gekte van Schiphol. En toch lijkt het mij wel een beetje voor schut... Want immers honden lopen toch aan de lijn, kinderen niet... Maar ja wat moeten we anders... Wat vinden jullie van zon tuigje? Ps moet wel bekennen dat het wel een leuk rugzakje is met een leuk beertje maar toch weer dat lijntje hè...