Mijn dochter geeft over een tijdje een discofeest voor haar verjaardag. Nu is zij met artiesten en liedjes onthouden zo handig als haar moeder dus herkent ze wel allerlei nummers, maar heeft niet zo gauw een titel of artiest bij de hand. Waar luisteren jullie 9 en 10 jarigen graag naar? Waar ze zelf op kwam: - kinderen voor kinderen - havana - cake by the ocean - hart beat - mylene en rosanne
Fortnite ed is erg populair in de klas van mijn dochter, maar gelukkig bij mijn dochter zelf niet. Zij luistert graag naar Ariana Grande en Beyoncé.
Misschien heb je hier ook wel wat aan: https://kidstop20.nl/ En de Kidszone cd's helpen misschien ook.
Ja idd. Heb ook al de inhoud van de kids top 100 cd gevonden om wat te laten horen aan haar. Dan herkent ze wel liedjes. Maar er staan ook van die gekke liedjes op als de familie puntmuts?
Ja, heel maf is dat. Despacito blijft ook leuk gevonden worden hier. En Sarah en Julia een aantal liedjes ook.
Ow jaaa despacito vindt ze zelf ook een leuk nummer. En sarah en julia hoor ik ook regelmatig vallen.
Ja Boef en Jebroef, Lil kleine, Dua lipa, Anne Marie etc Ik zou echt niet aankomen met kinderen voor kinderen hoor!
Shawn Mendes schijnt helemaal hip te zijn! Voor de rest kent ze misschien de volgende zangers: Dua Lipa Bebe Rexha Avicii Sigala Selena Gomez Zayn Malik Ariana Grande Axwell/Ingrosso Meghan Trainor Lil Kleine/Ronnie Flex
Die eerste 2 is een grapje neem ik aan Want die komen hier no way in huis. Maar kinderen voor kinderen wordt in de klas ook nog veel naar geluisterd zegt ze zelf.
Denk niet dat het een grapje is. De rappers zijn nou eenmaal erg populair, ook in die leeftijdscategorie. Kan mij ook niet voorstellen dat ze nog op kinderen voor kinderen zitten te wachten. Dua Lipa Ariana Grande Avicci Beyoncé Martin Garrix Kraantje Pappie Zedd Selena Gomez Ronnie flex
Nope was geen grapje! Mijn zoon van 8 vindt het helemaal te gek, vooral lil Kleine! Hier vooral top 40 muziek
Oke nou boef en jebroer mag hier echt niet op in huis. Ik ben niet moeilijk maar er bestaat nog zoiets als fatsoen.
Ik weiger dat soort dingen ook. Ze luistert er zelf gelukkig ook (nog) niet naar uit zichzelf en dat wil ik graag zo houden.
Nou dat scheelt idd, ik heb er een poosje terug naar gevraagd en ze kende ze niet eens. Dus vermoed dat het op school ook niet zo leeft. Lil kleine kende ze wel, maar daar vind ze niks aan.
Hier op klassenavonden vanaf groep 6 inderdaad veel van die rappers. Mijn kinderen de meeste rappers (nog) stom, maar Kinderen voor Kinderen etc. daar luisteren ze ook echt niet meer naar. Katy Perry, Martn Garrix, Dua Lipa, Anne Marie of hoe het mens heet etc. vinden ze wel leuk.