onze oudste is vanaf begin af aan hele dagen gegaan. wel heb ik haar de eerste 2 mnd op maandagmiddag na de lunch opgehaald omdat ze nog erg vermoeid was en de extra vrije middag thuis echt nodig had. Na de eerste week op school is ze ook 2 dgn bij de naschoolse opvang begonnen, dit ging prima! Nu na een paar maand op school merken we dat ze minder vermoeid na schooltijd begint te worden, dus dat is wel fijn!!
Mijn zoontje is meteen toen hij naar groep 1 ging ook naar de TSO en BSO gegaan. De eerste schooldag had mijn man vrij, maar verder is hij meteen de lange dagen ingegaan. Hij gaat op maandag en dinsdag naar VSO, TSO en NSO.
Mijn zoontje gaat sinds deze week pas ook de middag naar school, hij wordt in april vijf... Na een ochtend school, ging hij steeds nog even slapen in de middag. Nu vindt hij zichzelf daar te groot voor Ik merk wel dat hij moe is, wanneer hij ook 's middags naar school gaat. Wij hebben het gelukkig kunnen regelen dat oma hier oppast, mijn zoon had het nog niet getrokken, zulke lange dagen (en eerlijk gezegd zou ik het voor mijzelf al lange dagen vinden als ik in zijn schoenen zou staan, dus ergens kan ik het me wel voorstellen...)