Haha! Ik snap het, durf alleen niet meer, veel te bang dat het niet waar is. Heb wat bruinverlies gehad vannacht en vanochend maar niets meer te bekennen. Kei bang dat het doorzet en wel beetje krampjes in buik, anders dan ongesteld worden maar bij het minste of geringste denk ik ... o nee.. het zal toch niet weg zijn of er uberhaupt niet zitten?
weet wat je bedoeld hoor ik had ook last van krampjes.maar dat hoor je meer hoor. en ik zag in je album dat het een dikke streep was, dus die is zeker positief! en bruinverlies is niet erg, moet alleen niet helder rood worden. ik deed eerst ook zo'n soort test en ik geloofde het ook niet, dus ik heb een digitale gehaald van clear blue en daar stond duidelijk "zwanger" op. dus als je het niet geloofd, ga ff zo'n testje halen
Toen ik positief testte toen ik van mijn dochtertje zwanger was, heb ik 1 test gedaan. Een week of twee later nog een keer door Moeders voor Moeders.
Wel 6 ofzo haha, elke ochtend weer eentje...steeds duidelijker en duidelijker! En ik was pas blij toen bleek dat het in de baarmoeder zat
Ik zou met zo'n test echt al een gat in de lucht zijn gesprongen maar het besef laat denk ik dan nog even op zich wachten. Tot die tijd (en erna) zou ik ook maar aan het testen blijven, hahaha. Gefeliciteerd meid, je bent zwanger hoor!
Inmiddels een stuk of 10 (de afgelopen week, hahaha!) geloof t nu nog niet! Maar ja, zie album........t is ook nog wel pril.......... gefeliciteerd in ieder geval!
ik nu 5, ik had straks een predictor test gedaan...de 4e...en ik denk nou dat 2e streepje komt wel meteen en dik...nou het was een heel vaag ding maar je ziet hem wel! toen schoot ik even in de stress en dacht SHIT! dalijk zit het er niet meer of krijg ik een miskraam omdat ik minder HCG aanmaak nu ofzo, maar nu had ik wel heel veel gedronken van te voren en urine als water, maar voor de zekerheid toch maar die digitale test gekocht van CB, en er kwam binnen 1 minuut al ZWANGER te staan, toen werd mijn onzekerheid weer wat weggenomen. De 1e test die ik deed was overigens van het Kruidvat die hele goedkope en daarna die van CB met dat plusje, kwam ook meteen een verticale streep, wel niet heel dik maargoed hij stond er wel...
Ik heb 2x getest. Eerste keer met een Etos-test en daarna met de gewone van CB. Maar allebeide keren hele dikke strepen. Morgen doktersafspraak, dus ben heel erg benieuwd.
Hey Tinke, Ik ga deze ochtend ook naar de dokter. 2 positieve testen (zie album) en 10 dagen overtijd; ZWANGER! Zó onwerkelijk. Ben heel benieuwd wat me allemaal te wachten staat. Maar ik kan het echt niet beseffen dus moet maar afwachten. Denk steeds; als er maar geen bloed komt én ... dalijk kloppen die testen niet... zucht! Succes, laat je even wat weten? Liefs Inkie
Ik heb wel 20x getest en kan het nog niet geloven.. Pas na de digitale CB! 't Is nog heel onwerkelijk, we zijn er zo blij mee!
Gefeliciteerd Roosje! Zie mijn testen in album. Waarschijnlijk, volgens eigen telling ben ik nu 6 weken. Zometeen ga ik naar de HA. Ben benieuwd.... Ik zit er over te denken om het tegen m'n baas te zeggen... kan hij toch wat rekening houden met.. wat zou jij doen? liefs Inkie
Proficiat en veel succes zometeen bij de HA! Mijn baas weet 't, mede ook omdat ik een voorgeschiedenis heb met een ma! Als het weer mis zou gaan, dan hoef ik tenminste niet teveel uit te leggen.. x Roosje
Ik heb ook heel vaak getest, 1ste keer met een ovulatietest die ik nog had liggen, deze was duidelijk positief! toen kruitvat, 2 dagen later weer kruitvat, 4 dagen later etos en afgelopen vrijdag heeft mvm een test gedaan. Het heeft heel lang geduurd voordat ik het geloofde! Gefeliciteerd inkie! groetjes gaby