hoevaak doe jullie de ramen? binnenn en buiten. binnen eens in de week soms eens in de 2 weken. buiten eens per maand buiten boven doe ik zelf niet.ik laat een glazenwasser komen 2/3 keer per jaar
Wanneer het nodig is en wanneer mijn man zin heeft Is dus de ene keer vaker dan de andere keer. Ooit wil ik ook nog zo'n glazenwasser (het liefst een hele leuke) voor de hele buitenkant...
Als je er bijna niet meer door kan kijken en dan heb ik ook nog tijd zat. Maar ja, wij hebben dan ook 8 grote ramen rondom en dat is boven niet mee gerekend. Soms dan doe ik ze en dan heb je vervolgens zo'n zandregen, kan je van voor af aan beginnen. Ik heb meer te doen...
Veel te weinig Wij wonen op een flat, dus buiten wordt gedaan. Ik denk dat ze het eens in de 10 weken doen, maar weet dat eigenlijk niet precies. Binnen ook eens in de twee a drie maanden denk ik. Als ik zie dat er een raam vies is, neem ik hem even snel mee.
1x per week ramen zemen IK doe dat elke dag Nee geintje... ik vind 1x per week erg veel...zou niet weten waar ik de tijd/puf vandaan moest halen. Is het bij jou echt elke week nodig dan??? Ik zeem 1x per 2 maanden binnen en buiten (benedenverdieping). De bovenverdieping heb ik een glazenwasser voor.
haha hier ook zo mijn man doet het veel beter en sneller dan mij omdat hij langer is , met zijn lange armen kan hij overal bij komen en de bovenverdieping ook
@mikky ik vin dhet nodig ik doe het als k toch aant schoon maken ben. als ik bezig ben op de slaapkamer kan ik netzo goed gelijk de ramen doen. de kamer netzo
Haha we wonen hier nu bijna 2 jaar en ik heb ze 2x gedaan Als de zon laag staat en door de ramen schijnt op zo'n manier dat je echt het vuil erop ziet liggen, dan kijk ik gauw de andere kant op
tsjah de ene keer eens per 2/3 weken en de andere keer gerust 2 mnd niet ligt aan me bui.. boven buiten laat ik meestal de buurman doen! wij zetten altijd de containers buiten van de buren ( 3 stuks ) en daarvoor in ruil lapt hij de ramen eens per maand buiten boven, de andere buurman haalt de containers weer binnen en de andere buurman haalt ze de week erna binnen...
2 x per jaar in de lente en zomer in de winter begin ik er niet aan....ben je klaar, gaat het regenen, zijn ze weer smerig...en als ze van de buitenkant toch smerig zijn, maakt het niet uit of ik ze van de binnenkant doe, want dat verschil zie je dan toch niet jaja en dat voor iemand waarvan ze denken dat ze smetvrees heeft
Binnen maar 2 keer per jaar ofzo. Word niet echt vies. Er word binnen niet gerookt ( dat scheelt superveel) en aan de ramen word niet gezeten met vingers etc
uhm erg weinig. zelf kan ik het niet vanwege dat ik er niet bij kan in me rolstoel. me moeder doet eens in de half jaar bij ons de binnenkant. en de buitenkant aan de galerijkant. wij wonen in een flat en de ramen aan de andere kant kunnen we van buiten niet doen. daar zitten kleine kiepramen die maar 10cm open kunnen. helaas doet onze woningbouw dat ook niet.
Buiten doet de glazenwasser 1x in de 6 weken. Binnen moet ik zelf doen en dat gebeurt lang niet zo vaak als de meeste hier. Eigenlijk pas als ik me aan de vuile ramen stoor.
Binnen en buiten, 2 keer per jaar. Meer dan zat : ) Als er eens een vlek op zit omdat ik een vlieg gemept heb of omdat mijn zoontje even buiten wilt turen dan maak ik het ff snel schoon en klaar is Wardi! Zo tegen juli mag ik weer...heb er al zin in (NOT).
Buiten,voor,achter,boven deuren enz doet de rameswasser die komt 1x in de 4 tot 6 weken. Binnen beneden 1x in de 2maanden En binnen boven 1x in de 3/4 maanden