hoevaak ramen zemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als het nodig is 1 x in de 3 a 4 maanden ofzo..
    boven buiten 1 x per 2 jaar ofzo..

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vandaag toch naar de ramen binnen gewassen na 6 mnd ( krijg je van dit topic :D) en het water was na alle ramen wassen nog superschoon! Er kwam geen vuiltje van de ramen af ( word niet gerookt)

Meiden die hun ramen vaker dan 1x per 6 mnd wassen, zijn jullie ramen dan echt zo vies?? Ik vind 1x per 6 maanden al veel als er toch geen vuiltje afkomt en je zuiver water overhoud

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Binnen en beneden 1x in de 2 á 3 maanden.
    De voorruit iets vaker, spettert regen op de vensterbank omhoog.

Boven komt een glazenwasser 1x in de 6 weken.

Ga ze toevallig zometeen weer wassen want komende week komt de glazenwasser weer.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee hoor. hier word niet rerookt etc dus vies worden ze niet maar het is voor mij denk ik meer voor mijn eigen gevoel denk ik.

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mijn ramen zijn aan de binnen kant ook niet vies, hier word ook niet gerookt. Lap 4 keer per jaar ofzo. Binnen en buiten (balkon) De rest word door de glazenwasser gedaan buiten (appartement 3 hoog) 2 keer per jaar.

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

De glazenwasser boven de ramen elke maand aan de buitenkant.Binnen en de rest buiten denk ik 2 keer per jaar.Schandalig he?;)
    Ik zeem echt pas als ik vind dat het echt niet meer kan.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    laatste keer kan ik me niet meer herinneren.. zit al een jaar op nieuwe ramen te wachten en nu gaan ze dan toch eindelijk komen ergens de komende 3 maanden.. dus ga ze ook niet meer lappen. Zal mijn nieuwe ruiten straks netjes bij gaan houden (hoop ik haha).

8. Maia

Maia Niet meer actief

ehhhhhhh... ik schaam me rot maar als ik 2x per jaar haal is het veel.
    terwijl ik er geen hekel aan heb, ik denk er gewoon niet aan. Heb wel eens zitten denken aan een glazenwasser maar nog nooit actie op ondernomen.

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Hier word ook niet gerookt binnen maar elke keer als ik ze was zijn ze toch vies.. vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg want 2 kamers boven worden niet eens gebruikt :)

Deel Deze Pagina