we hebben eigenlijk nooit ruzie wel wat menningsverschillen. als we ruzie hebben of woorden dan is het in de auto.hahahaha ik ben iemand als ik iets in me hoofd heb dan moet dat ook vaak gelijk gebeuren en niet dat ik dan nog even heeeeeeel lang moet wachten. mijn man is dan niet zosnel daarmee dus dat botst wel eens. ik heb meer ruzie met mijn zoontje van 4 we hebben namelijk de zelfde karakter. zin doordrijven en het volhouden van iets en het gelijk willen doen. vaak moet ik ook wel lachen want je ziet je eigen staan maar dan in het klein.
meningsverschillen is geen gekibbel hier, hoogstens nu irritatie van mijn kant omdat mijn hormonen dan in de weg zitten. Ik heb een gruwelijke hekel aan ruzie en schelden, en gelukkig lossen wij onze dingen op een vriendelijke manier op
Ach ja wij hebben best wel vaak meningsverschillen, maar die duren nooit langer dan een uur of twee, wij praten het dan wel meteen uit. Alleen laatst is de bom enorm bij ons gebarsten, toen twijfelde ik echt enorm aan onze relatie, maar door veel praten is dat gelukkig ook weer helemaal goed gekomen !
Elke dag ruzie, vooral de laatste tijd, omdat er nogal veel druk op ons staat. De afgelopen 2 dagen geen ruzie gehad en dat is echt een goede score. Een echt heftige ruzie hebben we 1 a 2 keer per maand. Ik ben echt ontzettend koppig en heb moeite met hulp vragen. Op die manier krop ik lekker alles op en doe ik alles zelf; hij heeft geen flauw idee dat ik zijn hulp nodig heb of dat hij uberhaupt ooit iets goed genoeg doet als hij me helpt. Nu ik beter begin te begrijpen waar mijn ergernis vandaan komt probeer ik er ook echt iets aan te doen. De tijd dat hij een beetje aan zelfreflectie gaat doen moet nog komen, maar ik denk dat het er uiteindelijk wel van komt. Hij kan echt een gemene bitch zijn, soms is het net een vrouw. Vroeger stopte we met ruzien als hij moest huilen (daar kan ik echt niet tegen), maar nu ik zwanger ben barst ik vaker in tranen uit en omdat hij daar niet tegen kan stopt de ruzie dan ook. Ach ja, wat doe je eraan
pfieuws ben blijom te lezen da tik zowiezo iet de enige ben die koppig is ik ben heel er gpefectionistich en dat ik geloof me ene enorm probleem allees moet precies zo en als hetme neit aan staat BOEMhahahaha benook blij om te lezen dat er meerdere koppels zin die regelmatig elkaar in de haren vliegen zou het er dan toch bij horen? ook iet knalt het soms zo dat ik bijna begin te twijfelen aan me realttie gelukkig komt het altijd weer goed...
Echt ruzie maar zelden, wel vaker meningsverschillen, maar ja daar zijn we tegenwoordig snel mee klaar, dan eindigd het gewoon met "hou er maar over op" haha en dan gaan we gewoon weer vrolijk verder
ruzie! zekers niet bij ons hihi eerder een meningverschil, maar dat komt ook bijna noooooit voor.. We voelen altijd hetzelfde aan als we het ergens over hebben hihi xxx maria
eerst hadden we bijna nooit ruzie.. nu ik zwanger ben wel wat vaker bekvechten maar niet echt heftige ruzies
wij hebben eigenlijk nooit echt ruzie wel eens een woordenwisseling. en ach we zijn wel eens chagerijnig maar dan laten we elkaar lekker met rust.
Wij hebben echt nooit ruzie, wel discussies en meningsverschillen. Ben er erg blij mee hoor, heb hier erg aan moeten wennen aangezien mijn ouders vroeger elke dag wel 2 keer een flinke ruzie hadden, ik dacht vroeger ook dat dat normaal was
ehm...ruzie...wel eens een verschilletje van mening, maar ruzie? We zijn nu 15,5 jaar samen en volgens mij hebben we maar 2 keer echt ruzie gehad. Ik ben er ook een van: meningsverschillen oplossen voor je naar bed gaat! Wij zijn heel verschillend qua karakter, maar wat waarden en normen betreft zitten we op 1 lijn. Dan krijg je gelukkig niet zo snel wrijving.
in het begin van onze relatie hadden we best wel vaak ruzzie z'n 1 x per week maar sinds we op ons zelf wonen (november 2005) hebben we 1x een woordewisseling gehad niet eens ruzzie dus. we zijn totaal verschillend kwa karakter en ik ben er een die graag alles wil uitpraten en hij heeft zoiets van, niet meer over hebben maar gewoon vergeten en toch weinig ruzie. in het begin hadden we vooral ruzie omdat mijn vriend heel erg jaloers was maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat als hij mijn niet vertrouwt de basis in een relatie weg is en verder gaan geen zin heeft. nu is hij helemaal niet meer jaloers en hierdoor gaan we veel losser met elkaar om en daardoor dus waarschijnlijk ook geen ruzie meer
Nope, bijna nooit ruzie (blijkbaar komt dat alleen maar voor tijdens zwangerschap Ik ben echt niet leuk dan ). We hebben natuurlijk wel meningsverschillen en ik heb een korter lontje als het weer (ja.. alweer) die tijd van de maand is (en die tijd gaat zó snel!)
Wij hebben eigelijk nooit echt ruzie gehad, meer kibbelen...... Al moet ik zeggen dat we wel eens echt boos op elkaar kunnen zijn maar dat is ook zo weer over