hoevaak ruzie (jij en je partner)

Discussie in 'De lounge' gestart door Calimero, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou echt knallende ruzie denk eens per jaar of zo en de mindere ruzies wel ongeveer 1x in de 3/4 maanden, meningsverschillen ietsje vaker

meestal ben ik trouwens degene die een ruzie begint, en ik heb daarbij ook nogal eens de gewoonte om te denken dat ik 100% gelijk heb, mijn man is altijd degene die een stapje terug doet zodat er weer vrede ontstaat

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai ja bij ons blijft het ook meestal bij kleine meningsverschillen.
    zoals :p huishouding en wie er het laasts de douche schoongemaakt heeft. :rolleyes:
    Maar mocht het echte ruzie zijn ben ik ook langer boos,want we zijn eigenlijk even koppig, en willen onze punt graag het laatst nog ff kwijt bij de ander.
    maar mochten we dat hebben is het ook weer snel voorbij.
    soms lachen we er later weer om paar uren later of tijdens de ruzie kijkt hij me aan met die ogen en begint hij et lachen terwijl ik nog boos ben.

zeg ik weer van maakt er maar een lachertje van eikel.

denk zo;n 2 x in de maan misschien 1x ruzie. :(

meningsverschil bijna elke dag.van paar minuten. :)

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    kibbelen: dagelijks
    knallende ruzie: wekelijks

maar we zijn dan ook echt water en vuur en allebei vreselijk koppig. dat is het moeilijke in onze relatie, maar ook waarom we zo vreselijk veel van elkaar houden ;) wij zijn gewoon een koppel van uitersten en kunnen niet zonder elkaar ;)

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk nooit 'echte' ruzie...

M'n man is de rustheid zelve, echt een droogkloot. Het is altijd ja en amen bij hem, dus ik heb meer ruzie met hem (meningsverschillen) dan hij met mij haha...

Meestal gaat het dan om inderdaad het huishouden, eigenlijk nooit om bv geld ofzo.

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij hebben eigelijk nooit ruzie. wel eens een emningsverschil maar we zeggen even onze mening en houden dan wijselijk ons mond. Me vriend is in een omgevig opgegroeid waar heel veel ruzie was en hij heeft er zo'n hekel aan dat we altijd alles rustig kunnen uitpraten.

Wat natuurlijk ook scheel hij is altijd aan het werk en gemiddeld maar 1 a 1,5 dag thuis in de week dus wanneer moet je dan ruzie maken?

Deel Deze Pagina