Hangen de haarhanddoek, de sexhanddoek, de scheerhanddoek, de badhanddoek allemaal naast elkaar? Dan moet je dus ook nog stoppen met drinken wil je die dingen niet door elkaar gaan halen!
Hier scheer ik mijn oksels om de dag, benen om de 3 dagen, heb niet echt veel haartjes daar. Down under wanneer het nodig is Haar op mn tanden laat ik zitten.
Ik scheer niks. Waarom zou ik het weg scheren? Gewoon de natuur zijn gang laten gaan! Zo iets raars dat scheren! Wie dat ooit heeft bedacht....
nummeren werkt erg goed... hier heeft elke punt een nummer.. 12 34.. 12 voor dag 1 34 voor dag 2 en dan gebruik je nummer 1 en 3 voor je poepert en 24 en voor de rest..
Iedere dag alles, maar ben nu aan het overstappen op harsen en nu moet ik wachten tot m'n haartjes min. 2mm zijn, ben het nu al beu :')
wat je ook zou kunnen doen is voor ieder soort handoek een kleur: Haarhanddoek:geel Sexhanddoek: Rood (als eventueel de rode zee is begaan zie je dan niet zo) Douchehanddoek: Blauw Scheerhandoek: Groen keukenhanddoek: Orjanje Voetenhanddoek: Roze Poeshandoek: Zwart enz enz
onderbroeken? Oh je bedoelt vaatdoekjes... ja... sorry even in de war. Onderbroeken ja. Ik was ze niet hoor, ik ga meestal even de buurt in en dan haal ik ze bij de omwonenden van de lijn af.
onderbroeken die draag je toch tot die dingen stijf van zichzelf blijven rechtstaan? Trouwens scheer mijn foef niet, mag niet van manlief, is groene jongen en je weet niet hoe milieuvervuilend als dat gescheer is (mesjes, gel, water, extra was, bomen voor de kartonnetjes rond die mesjes) man man man daar gaat die ecologische voetafdruk. Trouwens met dit weer hoef je geen extra sokken door het dons op je benen, ook weer heerlijk ecologisch