Hoevaak scheren jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door smiley3, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Mischien rare vraag,

Hoe vaak scheren jullie voornamelijk je benen sinds zwangerschap

Kan ze blijven scheren eergister gedaan nu komen er alweer kleine zwarte haartjes,
    en met een week zijn het al aardige lange haren.:x

Voor de zwangerschap waren ze nooit zo lang, en bij me vorige zw schap zowat helemaal niet hoeven te scheren

Oksel kan ik elke dag doen, dat is geen ramp dat doe je zo effe tijdens douchen maar pff de benen:$

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Vreemd genoeg hoef ik tijdens deze zwangerschap dus juist praktisch niet te scheren... :( Ik kan mijn benen gerust eens per 4 weken scheren nu, heel gek. Nu heb ik nooit heel veel te scheren maar dit is wel heel weinig, misschien toch de hormonen? Oksels scheer ik eigenlijk iedere dag of om de dag even snel onder de douche.

3. lalla

lalla Lid

15 apr 2011
    31
    0
    0
    Ik hoef mij juist sinds de zwangerschap minder te scheren vooral mijn benen zijn opeens zo glad en haarloos. Ik heb gelezen dat als je zwanger bent van een jongentje dat het haar meer groeit. Weet nie of dit echt zo is of gewoon een bakerpraatje.

4. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    benen ben ik nooit zo stipt in..:D maar nu t warmer is sowieso als ik een 3 kwartlegging ofzo aantrek.. Kheb het zaterdag voor t laatst gedaan.. Maar nu ik ff kijk.. Volgens mij groeit t op m'n benen niet zo hard meer als,normaal..:(

oksels om de dag, anders irriteert het..

en de rest, wanneer ik het nodig vind.. Zon beetje 1 a 2 x per week..

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Dat heb ik dus ook gelezen, lijkt me onzin maar hier klopt het vreemd genoeg wel. Vorige zwangerschap eigenlijk geen verschil en nu echt gladde benen en we verwachten een dochter, raar maar waar ;)

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Minder dan anders, maar ik heb zo'n epileer ding (voor onder de douche), dus alles blijft redelijk lang weg en ik doe het als ik er zin in heb....
    (alhoewel ik vanochtend constateerde dat ik wel weer zin moet maken, helemaal als het mooi weer gaat worden :D)

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Dat had ik dus de vorige keer,

Scheer ze nu bewust niet extra vaak omdat ik bang ben dat het dan nog sneller gaat groeien maar ja met (het mooie) weer ...:(

ben er normaal ook niet stipt in , maar dan viel het ook niet erg op maar nu...pff binnen 2 weken voel ik me een behaarde aap op me benen haha

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    gladdere benen had ik vorige zw schap ook en niet zo droog als nu

9. lalla

lalla Lid

15 apr 2011
    31
    0
    0
    Ik weet volgende week of het voor mij ook dan klopt. Ik hoop het wel wil heel graag een dochtertje:D

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Zodra ik weet als ik een legging of 3kwartsbroek aantrek haha!
    Het is een crime benen scheren, ik heb een krukje in de badkamer staan waar ik dan m'n been op zet, en dan nog slacht ik me eigen af en toe af haha!! :cool:

11. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Dat is echt een bakerpraatje. Wij verwachten een meisje, en ik heb nog nooit zo vaak mijn benen moeten scheren :(. Als ik het bij wil houden zou het dagelijks moeten. En mijn benen zijn ook zo verschrikkelijk droog.

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    had het niet over wat het zou worden, maar of iemand het herkende van deze of vorige zwangerschappen:D

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier kan ik blijven scheren. Groeit echt nog harder dan normaal (en dat was al hard). Bij mijn eerste was dat trouwens ook zo (meisje), dus is echt een bakerpraatje ;)

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jeej babystew, voor je zwangerschap ook al zo..

Dat had ik gelukkig niet,

iemand een tip waardoor het langzamer groeit:D

15. Ik heb echt een hekel aan scheren... Ga het vanderweek ff chemisch ontharen, dat vind ik veel fijner

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Groeit t dan ook zo snel?:(

Word er echt gek van..vooral omdat de zomer eraan komt naja zomer .....;)

17. Ik heb de laatste tijd alleen maar geharst en dan blijft het wel langer weg... Met chemisch blijft het ook wel iets langer weg dan met scheren, maar weet niet hoe dat nu gaat nu ik zwanger ben... Hier groeit het ook veel harder dan normaal... :(

18. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Normaal epileer ik en dan blijft het wel even weg, ik heb blond haar dus het valt ook niet zo op. Bij de eerste zwangerschap groeide het wel uets harder en dat was een meisje.
    Nu zit mn buik echt te veel in de weg voor epileren, ben aan de ontharingscreme. Maar dat moet ik dus wel elke week doen. Haar lijkt niet echt harder te groeien.
    Oksels en bikinilijn doe ik om de 2 a 3 dagen.

19. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik epileer mn benen altijd en zo lang ik er zelf bij kan blijf ik dat ook gewoon doen.
    Nooit veel haargroei gehad en nu nog steeds niet. Wel ultradroge huid... altijd al een beetje, maar nu helemaal.

Ik was wel benieuwd hoe jullie je onderkant gaan bijwerken als die buik flink in de weg zit... suggesties?

20. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    benen scheren doe ik alleen als ik het lekker weer is of als de lange haren me gaan irriteren. Ik zou het dus niet weten.

Wel merk ik dat mn okselhaar groeit als nooit tevoren :/

Deel Deze Pagina