hoevaak seks per wk?

Discussion in 'De lounge' started by celia82, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    heel varierend, ligt eraan hoe moe.druk enz we zijn..

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ik werk: / mijn vriend werkt:

ma: 08:30 - 17:30 / 12:30 - 18:00
    di: 08:30 - 18:00 / vrij
    wo: 08:30 - 19:00 / 09:30 - 17:30
    do: 08:30 - 17:30 / 09:30 - 21:00
    vr: 11:00 - 15:00 / 09:30 - 18:00
    za: Vrij / 09:30 - 17:00

ik dus 40 uur mijn vriend 38 uur maar zoals je ziet zijn we behalve woensdag en donderdag elke avond samen, en ook de woensdagen en donderdagen lukt het ons soms om nog even te genieten van "het leven" We zijn gewoon 2 konijntjes hahahaha

Denk dat het soms op 2 keer en soms op 6 keer aankomt, hoeveel gemiddeld weet ik niet ik denk zo'n 3 a 4 keer per week?

er zijn ook weken bij waarop ik helemaal geen zin heb...

weken waarop HIJ geen zin heeft heb ik nog niet meegemaakt hahahaha

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Ehm hier 1x per 1 a 2 maanden? M'n libido was al laag, vooral ook omdat we elke avond gaar zijn omdat de kids toch regelmatig wakker worden 's nachts en 's ochtends vaak ook weer vroeg.

Maar ik ben nu weer gestart met de pil en bezig met m'n 2e strip en sinds de start hebben we het nog niet gedaan :(
    Vraag me dan weer een beetje af waarom ik eigenlijk de pil slik... M'n libido is ook echt onder het vriespunt. Vind het vervelend voor mn man, maar weet niet hoe ik het kan veranderen.

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    voor zwangerschap 1e dochter elke dag minimaal 1 keer.. na haar geboorte doordat ze slecht sliep stuk minder vaak.. weken niet, dan weer paar keer per week.. maand waarin andere dochter is ontstaan slechts 1 keer..
    gewoon te moe, erg irritant als de behoefte er wel is van beide kanten ..
    nu is rust wat dat betreft terug aan het keren.. oudste dochter slaapt door.. jongste dochter slaapt ook goed.. beide wat uitgeruster.. en merken dat intimiteit ook weer terugkomt.

5. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Wij hebben nog geen kids helaas dus dat zal ook wel invloed op de frequentie van ons seksleven hebben.

Wij hadden namelijk wel periodes met 6 x seks per dag... als was dat vooral toen we nog niet samenwoonden :) Nu is die frequentie eigenlijk als vanzelf wel een stuk naar beneden gegaan. Zoals deze week heb ik een ruime week in de lappenmand gezeten wegens oorontsteking en blaasontsteking en had ik er gewoon geen zin in/fut voor en is het niet gebeurd een week lang. Maar normaal gezien varieert het nu tussen 1 en 2 keer per dag, enkele keer slaan we ook wel eens een dagje over. En natuurlijk tijdens de menstruatie niet.

6. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    6 keer per dag?:(:(:(
    Maar moeten jullie dan niet naar het werk, huishouden doen, of andere verplichtingen etc etc??
    Ben echt benieuwd waar je de tijd vandaan haalt!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    haha dat dacht ik ook denk dat ik ook een schrale k*t heb als ik 6x per dag sex heb haha

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

Jul 22, 2008
    5,375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    2 keer per dag?? Jeetje... Ik moet er niet aan denken, zal wel een abbo op de sportschool schelen. :D

9. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hahaha :D Ja toch is het waar hoor, we hebben echt tijden van 6 a 7 keer per dag gehad. Vriendlief werkt ploegendienst dus wisselende diensten en elke 'ploegenweek' dus ook wisselende dagen vrij (ochtend-ochtend-middag-middag-vrij-nacht-nacht-vrij-vrij-vrij en dan begint het weer opnieuw)... Ik zelf volg een studie van 3 dagdelen in de week (ma-avond, di-ochtend en do-overdag én 's avonds)... Huishouden doe ik tussendoor evenals boodschappen/koken. Als we geluk hebben vallen zijn 3-dagen-vrij af en toe ook op mijn vrije dagen dus dan kom je al een eind... en voor de rest.. Tja, gewoon toegeven aan de lusten ? :D

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83
    2-3x per week

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Het is officieel al Maandag :), maar de week gerekend tot zondag 3x deze week hahahaha... Verschilt elke week

12. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    De ene week 2 a 3 keer per week en de andere week euhm tja :) Maaruhmm wel spontaan hoor, dat voorbedachte gedoe vind ik niks

13. emje

emje Niet meer actief

omdat ik een bindweefsel aandoening heb. en de baarmoeder bestaat ook voor een groot deel uit bindweefsel. daardoor is mijn baarmoeder erg zwak. en de gynacoloog is bang dat als we sex hebben dat dat de bevalling kan opwekken. en dat is nu nog veel te vroeg natuurlijk :)

14. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Elke dag!
    En soms 2 of 3 x per dag hahaha!

Echt erg, maar kunnen niet van elkaar afblijven hoor...

15. amberliek

amberliek Bekend lid

Oct 10, 2010
    951
    0
    0
    Per weer? ik mag blij zijn als ik 1x hooguit 2x in de 3 maanden sex heb :(
    het begint er hier op te lijken dat ik het alleen heb als we op vakantie zijn....juni op vakantie in de tent..welgeteld 4 x in de twee weken vakantie.....toen thuis weer niks in september op vakantie..welgeteld 4 x in de twee weken....vorige week een lange brief naar hem geschreven dat ik het helemaal niet leuk vind enzo...dat begreep hij wel en vond het zelf ook niet leuk en het was geen onwil maar is gewoonweg te moe zegt hij. hij zei wel dat hij zou proberen er wat meer aandacht aan te besteden.
    ik ben benieuwd.

16. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,565
    0
    0
    Toen ik nog aan de prikpil was, had ik echt een libido van 0. Dus toen moest ik me er echt toe aanzetten om het af en toe te doen om mijn man een plezier te doen. Maar, nu ben ik dus alweer een aantal maanden gestopt en doen we het ongeveer een keertje of 3-4 per week.

17. wat moest ik hier vreselijk om lachen :D

18. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Zo herkenbaar..:( hier hetzelfde verhaal..

19. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Hier voor de zwangerschap gemiddeld 2 a3 keer per week.
    Maar sinds de zwangerschap durven we beiden niet meer, en als we het proberen gaat het zo gespannen dat het ook niet meer gezellig is.
    Manlief is dus al bezig, als je bevallen bent, kunnen we de schade inhalen.
    Het voelt voor ons beiden momenteel gewoon niet goed, de zin is er wel.
    Maar er houdt ons toch wat tegen.
    Nog waarschijnlijk 10 a 11 weken ;)

20. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Hier 2 á 3 keer per week.
    Maar moet ook zeggen dat mijn man alleen vrijdagavond, zaterdag en zondag thuis is.

Share This Page