Hallo meiden, Ik heb een vraagje... Hoevaak sex is nu goed de ene zegt om de dag de andere zegt dat het wel iedere dag kan maar weten jullie wat nu waar is? Ik weet dat de kwaliteit zaad van me vriend goed is is de vorige keer (voor mijn dochter) gecontroleerd omdat ik pco s heb (toen helemaal geen cyclus nu van 6 weken) Wij hebben gister en eergister geklust en vandaag is de streep van de ovulatietest bijna even dik als de controlestreep Weet niet of iemand ook ervaring heeft met die van de babyboomshop? Wat zouden jullie doen vandaag en morgen weer of alleen morgen? groetjes Anoniem
het is het beste om er minimaal 36 uur tussen te laten zitten maximaal 10 dagen.. zal is kijken of ik het stukje kan vinden waarin dit uitgelegd werd..
heb het stukje weer gevonden waar het in stond.. Kom je vaker dan één keer per dag klaar? Dan heeft je lichaam niet genoeg tijd om het sperma te verversen. Bij de tweede en derde zaadlozing op dezelfde dag zijn er veel minder zaadcellen in het sperma aanwezig. Zitten er meer dan tien dagen tussen twee zaadlozingen? Dan zitten er te veel oude en dode zaadcellen in je sperma. Zorg er dus voor dat er minstens 36 uur en maximaal drie dagen tussen twee zaadlozingen zit. Dat zorgt voor de beste zaadkwaliteit. of het waar is is natuurijk nog steeds de vraag..
mmm oke beetje jammer:d hahahaha meer als 10 dagen gebeurd ons in ieder geval nooit mischien morgen ochtend dan maar
Opzich is het geen probleem om meerdere keren per dag te klussen.. Ok, je hebt minder zaad per lozing, maar er komt wel wat binnen. Als de kwaliteit goed is, heb je ook een kans.. Alleen ietsjes minder dan bij die 36+ uur.. Ik zou zeggen, geniet er vooral lekker van
Ik doe het voor mijn eisprong en tijdens mijn ei elke dag... de rest van de maand om de dag... Niet echt de volledige SMEP-methode, maar deels... hahaha (SMEP= Sperm meets egg plan) Misschien staat hier nog wel meer nuttige info voor je: http://www.menstruatiekalender.net/zwangerworden.pdf
Sorry, maar heb net even een heel kinderachtige lachbui gehad van die piemels in dit document haha. Nou vind ik piemels uberhaupt niet mooi, maar deze, en dan vooral die slappe, geven mij de slappe lach