Soort ei pijn 8 DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door druppel, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik zit vandaag op 8 DPO en heb al sinds 4 DPO een soort menstruatiepijn, maar sinds vanmorgen heb ik iets wat lijkt op eisprong pijn.
    Het zit links onder en trekt ook door naar mijn lies en heup.

Weet iemand wat dit kan zijn, of heeft dit ook al eens gehad?

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik heb het nu ook, kan me het wel herrinneren van toen we bezig waren voor onze andere kindjes , maar weet even niet meer of dat in de rondes was dat het raak was....

3. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    ik heb mijn nod ook rond 30 maart en ik voel dit nu ook! kan het me ook niet heel goed meer herrinneren van vorige zwangerschap!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

lopen we alledrie gelijk op, ben benieuwd...

5. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er nu nog iets bij ik ben daarstraks tot 2 keer toe super duizelig geweest echt niet fijn!

Leuk dat we gelijk lopen, kunnen we elkaar een beetje steunen!

6. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zit aan een innesteling te denken eigenlijk.
    Die begint tussen de 4-10 dagen na de bevruchting en duurt ook enige tijd.

7. linde90

linde90 Niet meer actief

lets hope so.... Ik vind deze weken zo ontzettend lang duren...

8. Ik had het afgelopen maand ook (was toen zwanger) dus kan heel goed een innesteling zijn.. ik was toen zelf bang dat het in mijn eileider zat.

Spannend voor jullie! Lara nog maar eventjes wachten ik duim voor jullie!

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Lief Babyengel, dank je

10. z0nne

z0nne Niet meer actief

die gedachte had ik ook, spannend meiden :D

11. Maar om eerlijk te zijn, geeft jouw kaartje wel genoeg reden om te twijfelen. Vraag me af of er wel een eisprong is geweest. Kan ook heel goed zijn dat je ei er nog aan moet komen en je daarom eipijnen hebt..

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan heel goed een innesteling zijn, ik voel de innestelingen heel goed, bij alles zwangerschappen (incl verkeerde innestelingen) wist ik dat we zwanger waren.....het is bij mij een felle steek, alsof er eventjes een mes in mijn buik wordt gezet, een sec en dan is het weer klaar. Deze zwangerschap heb ik 5 dgn met menstruatieachtige pijn gelopen....voordat ik kon testen en heb op 8 DPO toen al positief getest.

13. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik bedoelde niet mezelf, want ik twijfel ook aan mijn eisprong :D
    Ik geef nog borstvoeding en heb in mijn vorige cyclussen nog geen ei gehad ;)

Nee, mijn reactie ging over de ongipijn en eisprongpijn die de meiden hier beschrijven ;) ik voelde het ook vanaf een week na de eisprong de keren dat ik zwanger was en spannend vind ik het dan ook voor de meiden hier :)

14. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt nu even gestopt te zijn, heb het vanmorgen 3 keer gehad het waren inderdaad felle steken, maar het lijkt erg op de steken die ik voel bij de eisprong maar misschien toch iets lager.

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap niet gevoelt zover ik me kan herinneren, maar ik hoop natuurlijk dat dit een innesteling was.

Vraag me alleen af waarom we dan voorafgaand aan de eventuele innesteling een soort van ongi pijn hebben?

15. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hoe is het met jullie vandaag?

Ik heb vandaag geen "ei" achtige pijn meer gehad, alleen menstruatie achtige krampen al de hele dag, maar die had ik al vanaf 4 dpo maar niet zo erg als vandaag.

Groetjes

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier ook ongigevoel en druk in mijn liezen.
    Ook wat.missselijk na het eten.....

17. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Hoi hoi, ik heb precies het zelfde eigenlijk al vanaf zaterdag zo'n beetje. Een wat krampende stekende buikpijn links heeeel laag onder in mijn buik en trekt naar lies en binnekant linker bovenbeen... Ik ben ook al 3 dagen erg moe... Dus wie weet, nog een paar dagen en dan mag ik testen!

18. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Klinkt mij allemaal heel erg bekend. Ik had er ook last van toen ik zwanger bleek. Vanaf mijn innesteling tot iets na mijn nod... En ik bleek zwanger! Veel succes meiden!

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb hier ook last van.. Echt nu al dag of 5... Soms voelt het alsof ik ongesteld ben, maar dat moet ik eind deze week ergens worden.. (Of niet natuurlijk :)) En soms is het echt een felle steek, meer als ovulatiepijn..

Ik heb dit normaal ook nooit, maar probeer niet teveel hoop te hebben.. Nog paar dagen afwachten dan heb ik wel duidelijkheid..

Hopelijk is het een goed teken voor ons allemaal dames!

20. nelleke0

nelleke0 Niet meer actief

Hallo meiden,
    Hier nog een die het heeft.
    ik heb ook een trekkend soms stekend gevoel onder mijn zij, naar mijn lies en bovenbeen en dat ongigevoel.
    Het lijkt soms wel alsof mijn ei vastzit ergens. ;)
    Zit nu op 5 dpo.
    Spannend hoor voor ons allemaal!
    Nog een kleine week afwachten....

Deel Deze Pagina