overtijd maar toch negatieve test..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Moeni, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moeni

Moeni Lid

Jun 18, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen, maar ik ben nu inmiddels 4 dagen overtijd maar toch test ik negatief!
    Iemand die dit herkend?

Alvast bedankt.

2. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Ben je misschien net gestopt met de pil? Ik ben ook een keer 10 dagen te laat ongi geworden de derde maand na stoppen pil.

3. Moeni

Moeni Lid

Jun 18, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik sinds vorig jaar februari de pil al niet meer omdat mijn lichaam er niet goed op reageerde. (tot afgelopen mei altijd een condoom gebruikt) Maar in ieder geval de pil kan het ook niet zijn...

4. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Probeer het nog een keer over 3 dagen misschien dat het hormoon bij jou langzaamer is.. :)) ik zeg altijd zolang geen bloed is goed nieuws :))

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

Jul 3, 2012
    1,167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik zit met hetzelfde probleem... Momenteel mijn 6e dag overtijd (als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen) en anders is het dus 2 dagen overtijd nu... Gisteren nog negatief getest, morgen afspraak bij HA... Nog totaal geen spoor van ongi of een aankomende ongi! Wel een heel zwaar gevoel in de buik en geconstipeerd.

6. Moeni

Moeni Lid

Jun 18, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test over 3 dagen maar weer (als ik niet in tussen dan ongesteld ben geworden) en anders toch maar even de HA bellen.

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier t zelfde probleem inmiddels al 11 dagen overtijd en zelfs vanmorgen weer negatief getest
    succes ermee

8. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik had nadat mijn cyclus weer op gang is gekomen sinds september ook regelmatige cyclussen van 28 dagen.
    Maar deze keer dus niet.
    Op basis daarvan dàcht ik dat ik rond 1 juli mijn eisprong zou hebben en dan als het niks werd rond de 15e ongesteld moest worden maar er gebeurde niks. Ook de test negatief.
    En ben net pas ongesteld geworden.
    Dus een latere eisprong deze keer.
    Dit heb ik voor mijn eerste ook steeds gehad zeer onregelmatig dus ik ga maar weer ovulatietests doen anders gaat het hier weer lastig worden.

9. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Helaas gaat dat niet altijd op. Je kan ook een latere eisprong hebben gehad... Ik ben 17 juni voor het laatst ongesteld geweest en nu vandaag pas weer.

10. Moeni

Moeni Lid

Jun 18, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook gewoon de onduidelijkheid waar ik zo gek van word! Ik heb dan liever dat ik weer ongesteld word, dan weet ik tenminste ook waar ik sta. Als het deze ronde ook niet raak is dat begin ik ook maar met de ovulatietesten.

Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, weet 1 van jullie misschien welke goed zijn om te gebruiken?

11. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik heb ze van www.matcare.com gebruikt en de eerste keer met succes ik neem altijd de 3 voor 2 niet duur en snel en discreet thuisgestuurd in een enveloppe. Omdat ik lange cyclussen had en een latere eisprong heb ik er lekker veel gehaald. Heb de eerste keer 17 dagen lang getest en toen de test positief was ons best gedaan met ons wondertje als resultaat die vrijdag alweer 1 jaar wordt...

Hopelijk zal het voor jou werken dat je inzicht krijgt in wanneer je eisprong zich ongeveer zal aandienen!

12. ruma

ruma Lid

Feb 29, 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag precies een week overtijd. 2 testen gedaan en allebei negatief. Ik lees ook vaak dat bij dag 9 of 10 overtijd pas de test positief aangaf. Morgen doe ik nog één test en als die weer negatief is laat ik even bloedprikken.

Ik gebruik de Test-point ovulatie test. Zeer handig!

Ben benieuwd morgenochtend!!!!!

13. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    hier hetzelfde, laatste menstruatie was 21 juni en test ook negatief. ik heb dit bij mijn 2 eerdere zwangerschappen ook gehad. toen teste ik nooit positief en wist ik via de echo dat 9 en 11 weken zwanger was. ik ga begin volgende week ook bloedprikken als het negatief blijft.

succes dames en hopelijk snel positieve testen.

14. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Zo eentje ben ik er. Bij mijn dochter pas met 10 dagen overtijd een tuurtestje, later bleek bij termijnecho dat mijn ei zomaar spontaan ruim een week later was geweest ;) en ik dus eigenlijk veel te vroeg was begonnen met testen... (heb in principe daarvoor en daarna nooit meer zo'n laat ei gehad)

Voor mij nu reden (o.a.) om te tempen, zodat ik nu redelijk precies weet wanneer mijn ei is geweest! Geen zin in nog een keer zo'n zenuwen :p.

Veel sterkte dames!

15. ruma

ruma Lid

Feb 29, 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn laatste menstruatie was 19 juni. Vanmorgen weer een test gedaan maar weer negatief. Ben nu 8 dagen overtijd. Ik wil gewoon zekerheid hahaha. Ik voel van alles, ik heb echt alle zwangerschapssymptomen, maar misschien zit het wel tussen mijn oren. Denk dat ik toch maar even bloed laat prikken dan is de onzekerheid weg!

@Kimberly, spannend we zitten in hetzelfde schuitje. Laten we hopen op positief nieuws.

16. beccy23

beccy23 Nieuw lid

Jul 25, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeey moeni

ik ben nu ook 12 dagen overtijd en al 5 negatiefie testen ik heb nu bloed geprikt ik hoor vanmiddag als ik zwanger ben ik heb wel alle syntomen heb jij al syntomen? en een ovulatietest heb ik 1 keer gebruik maar het hielp bij mij helemaal niet. hopelijk krijg je snel een postifetest of bel dokter rond ander halve week overtijd

17. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

May 25, 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    ik zit ook te wachten op me menstruatie, alleen mag ik nu nog niet klagen ben pas 2 dagen overtijd.

wie van jullie heeft er ovulatietesten gebruikt van www.123ovulatiettest.nl? Ik heb deze vorige jaar ook gebruikt en toen gaf het maandelijks heel duidelijk positief aan. Nu gebruik ik ze weer sinds 4 maanden in het begin om me cyclus bij te kunnen houden, deze maand om zwanger te proberen te raken. alleen dus nu na mijn zwangerschap test ik niet meer positief, of heeel onduidelijk .al doe ik het een hele maand door tot mijn nieuwe menstruatie dan nog test ik niks positief.......

wie kent dit? moet ik er mee naar de huisarts?

18. Moeni

Moeni Lid

Jun 18, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen weer negatief getest, morgen maar even de huisarts bellen.

@ beccy23
    Heb je de uitslag al gekregen?

@ Kimberly & ruma
    Ik hoop dat jullie snel positieve testen in de hand mogen hebben!

19. Moontje123

Jul 27, 2012
    26
    0
    0
    Ik zit in dezelfde situatie... Ben sinds november gestopt met de pil, eerste 2 periode 24 en 32 dagen en al 6 maanden een periode van 28 dagen. Nu 3 dagen overtijd, maar test negatief... Wel last van symptomen en al dagen onrust in mijn buik.
    Hoe snel zijn jullie naar de huisarts gegaan?

20. Moeni

Moeni Lid

Jun 18, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moontje123
    Ik heb net nog geprobeert de huisarts te bellen, maar de praktijk blijkt gesloten te zijn tot maandag.. Dus maandag maar even nog een keertje bellen voor een afspraak (als ik dan ondertussen nog niet ongesteld ben geworden)!

Ik dacht ik bel gewoon als ik een week overtijd ben en nog steeds geen positieve test heb gehad.

Ik heb trouwens ook last van symptomen zoals opgezette borsten (wat ik nooit heb gehad) last van misselijkheid, vakker plassen
    Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!

Share This Page