hoevaak seks

Discussion in 'Zwanger worden' started by Minimi12, Oct 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

Sep 26, 2013
    1,907
    0
    36
    Krijg nu zoveel tips, hihihi! Zou straks mijn vriend eens even polsen hoe hij erover denkt! Hij is idd wel van mening dat de sex niet alleen om het maken van een kindje moet draaien, maar ook voor de liefde! Dus ga doorgeven dat meer mensen er zo over denken!;)

2. Passoatje

Passoatje Actief lid

Aug 20, 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Volgens mij ook om de dag :)

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Bij mijn MK heb ik heel weinig seks gehad , waren zo druk en had verkeerd geteld. Toen ik dacht dat ik een eisprong moest hebben bleek ik zwanger haha.

Deze ronde hebben we bijna de hele maand elke dag seks gehad , niet omdat het moest maar gewoon omdat het lekker was zeg maar ;) soms heb je zown maand denk ik dan :p
    En ook raak....

Ik weet het niet volgens mijn gynaecoloog was elke dag rond vruchtbare periode goed , volgens ferti arts dag er tussen laten.

Gewoon doen zoals jullie het willen , en zo als het goed voelt.
    Ik hoop dag je snel zwanger bent maar je zult zien dat het als het langer duurt dat het ook per maand verschilt.

Zoals gezegd bij mij dus eerste keer na bijna geen seks , nu na bijna elke dag seks.

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Wij hebben afgelopen maand alleen geklust toen ik de smileys had van CB en zie hieronder voor het resultaat :)

5. Minimi12

Minimi12 Actief lid

Sep 8, 2013
    354
    0
    16
    Dankje je wel pluisje voor je advies. en gefeliciteerd mumm84.

Je moet inderdaad het ook uit liefde doen. En iederen is anders met vruchtbaarheid. dus bij de een is om de dag nodig en andere minder of meer.

Ik doe het inderdaad gewoon twee dagen niet dan dag wel. Dat is voor mijn gevoel gewoon beter. Ik krijg anders het idee dat het de zaadlozing vermindert

Share This Page