Heb 2 honden en 2 tieners waar ik geregeld mee stoei en een erg lompe kleuter die mij als klimrek/bots auto gebruikt. Dus blauwe plekken te over! Ik verbrand mezelf net zo vaak als dat ik strijk (ik strijk altijd minstens 1x p strijkbeurt mijn duim mee namelijk) En vandeweek stond ik met mn kont onder de hete kraan! Doe altijd eerst de hete kraan aan met douchen en ga dan mijn haddoek pakken. Dan is de warme kraan op temp en kan ik er koud bij doen. Doe ik dat niet zo wordt hij simpel weg niet warm. Dus ik doe dat zo en net voor ik de koude kraan erbij wil doen vraagd mn man mij iets te geven. Dus ik loop met t geen hij vraagt naar de trap en weer terug en wil onder de douche gaan staan... AU! Gelukkig wordt hij nou ook weer niet zo enorm heet hier. Verder steek ik mezelf altijd als ik aan het naaien ben en knip ik in mijn vingers als ik mezelf of de kinderen knip. Maar verder valt het wel mee hoor! Alleen maar ooit allebei mijn kleine tenen gebroken (zwangerschap 1 en zwangerschap 2) nouja en mijn voortand.
hier ook een lompie.. elke week/2 weken wel een snee, verbranden etc. blauwe plekken altijd, geen idee vaak waarvan. even snel wat doen is vaak de boosdoener. laatst stuk van mijn duim afgesneden (samen met de ui) en dat had eigenlijk gehecht/geplakt moeten worden, bleef 6 uur bloedden en hard ook. maar geen tijd voor in mijn ogen, was aan het koken, kinders moesten naar bed etc. haha.. en een last van gehad, mijn man zei dan ook sukkel, dat zijn nou dingen waar je tijd voor moet maken!
Vrij weinig, een enkele keer aan de oven of de pannen. Ik zit wel lekker onder de krassen, maar dat komt door me stoute kitten.
Ik geloof dat ik een hele rare gedachtegang heb, maar het eerste wat ik dacht toen ik de titel las, dacht ik: Expres? Maar daar gaat het gelukkig niet over! Ik ben ook een ontzettende kluns en pak regelmatig hete pannen beet, en de bank/tafel zijn ook altijd stiekem een aantal cm mijn kant op geschoven als ik er langs wil lopen.. Potver!
Stel je dit eens voor: Ik ben 1,64 groot had een skippybal ingeslikt en liep door middel van een variant op de ganzepas van kabouter plop met teenslippers die te groot zijn maar dat waren de enige schoenen waar ik nog in kon door opgezwollen voetjes en pijnlijke teen (die 2x zo dik is) Zo liep ik de laatste 3 weken zwangerschap van mijn eerste. En dan ook nog telkens naar het zh moeten want meneertje kwam te laat dus moest steeds onderzocht worden en er was al sprake van inleiden tot hij zelf kwam...half...en toen toch nog naar het zh omdat ze er een pomp bij nodig hadden. Gelukkig hebben ze in het zh rolstoelen
heel af en toe... En dan is het ook heel erg dom. vorig jaar met mn vinger tussen de staafmixer, net op het moment dat ik dacht: Misschien moet ik even de stekker uit het stopcontact halen. En pas met een lantaarn met kaars erin. Ik dacht: zou dat nou heet zijn aan de bovenkant, ff voelen en ja hoor...errug heet. En gisteren nog gesneden met het snoeiwerk in de tuin, maar gekke was dat ik het niet eens in de gaten had. Pas toen ik zag dat mn vinger bloedde voelde ik het.
oohhhh da's echt niet leuk als je dat op dat moment gebeurd zeg.. maar nu kan ik wel lachen om hoe dat er uit heeft gezien haha..
Ik ben een onhandig geval, altijd al geweest Afgelopen week haal ik netjes met de ovenhandschoen het superhete rooster uit de oven, vervolgens pak ik em over met mijn blote hand... Tja, ben het gewend van mezelf, maar doet er niet minder pijn om
Ik doe dat altijd 2 keer per dag, net nadat ik mijn huis van boven tot onder heb gesopt, gedoucht heb, mijn bed verschoond heb, de douche gedroogd heb, in mijn neus gepeuterd heb en mezelf heb geopereerd..
Verbranden doe ik me wekelijks. Vooral als je een hete ovenschaal eruit wil halen zonder handschoen . En strijken gaat mij altijd mis! Vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar heb het al eens gepresteerd om de strijkijzer in mn buik te parkeren. Had een hele mooie afdruk van het strijkijzer op mn buik staan. Verbrand me echt altijd aan die dingen!
Ik moet zeggen dat ik er bijna nooit meer last van heb. Ik ben bakker dus de kans dat ik dat ooit doe is vrij groot. Moet zeggen dat als je te veel haast hebt her vaker mis gaat. Erg pijnlijk. Heb op het moment wel een super grote brandblaar op mijn arm... Tegen een hete kar aangelopen die net uit de oven was.. OOPS
Ik heb er zelf weinig last van. Wel een paar ontzettende klunzen in mijn omgeving. Mijn vriend, een goede vriendin, maar het ergst is mijn broer! Echt, wat die voor elkaar krijgt, daar kan ik een forum mee vullen Misschien kunnen de klunsjes hier het motto van mijn broer overnemen: 'kan iedereen gebeuren!'
heel vaak! zo snij ik me altijd in mn vinger als ik een hard broodje met een kartelmes doorsnij, gebeurt dat een week niet, brand ik me wel aan de oven of een pan.
Eerlijk gezegd zelden tot nooit en ik doe het hele huishouden alleen Ben gewoon een handige harry denk ik haha.