hallo moeders, ik heb de deur van mjin slaapkamer en van die van mijn kindje altijd open staan....(en jawel, dan OOK nog de babyfoon aan ) maar nu vroe gik me af hebben jullie de deur van de babykamer eigenlijk open of dicht staan?
Open, als wij nog beneden zijn staat de babyfoon aan en als wij naar bed gaan dan gaat die uit. Groetjes anita
ik heb het eigenlijk hetzeldfe als bij jouw..... deuren open en ook nog eens de babyfoon naast mijn bed groetjes susanne
De deur van de kleine dr kamer heb ik dicht en die van ons open 's nachts.Overdag ook dicht en dan heb ik de babayfoon beneden aan.
hai, wij hebben de deur overdag dicht of open. Net hoe het uit komt. S Nachts altijd dicht. Wij gebruiken geen babyfoon doei
dicht... is het net wat rustiger voor hem. Snachts staat onze deur op een kier anders horen we ze niet, overdag staat de babyfoon aan.
hier yessin's deur dicht s'avonds en de tussenduer ook we hebben de babyfoon eerst in de kamer staan en daarna als we naar bed gaan gaat hij mee... dan is onze deur ook dicht... (we wonen in een flat)
Heb altijd haar slaapkamerdeurtje dicht en dan gewoon de babyfoon beneden zodat we dr toch kunnen horen. Dit ook omdat anders de honden haar kamertje ingaan en ik vaak in de avond boven met de was bezig ben en ze anders steeds wakker zou worden van mn gerommel
Bij ons staan beide deuren op een kier. Babyfoon staat beneden inmiddels (tot vorige week op de slaapkamer, 's nachts).
Tot voorheen stond onze en zijn kamerdeur altijd open, maar nu we een kat hebben doen we zijn kamerdeur voor de zekerheid dicht.
Als wij beneden zijn hebben we de babyfoon aan, Als we naar bed gaan beide deuren op een kier.. en geen babyfoon.. Dan hoor ik elk geluidje en slaap ik niet meer denk ik..
Ik heb zijn deur altijd op een kiertje en als wij naar bed gaan ga ik nog even bij hem kijken en doe ik hem dicht. Wij gebruiken geen babyfoon.
Ik heb de deur ook dicht! Veel last van muggen! Maar heb wel een monitor naast mijn bed staan! Dus zien kan ik haar altijd! Maar die gaat wel uit en alleen op geluid hoor als wij gaan slapen!
Soms dicht soms open. Mensen met huisdieren: je kunt ook een haakje op de deur doen. Kan de deur toch open en kan er geen dier naar binnen.