Hoevaak stofzuig/dweil jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Saarr, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Stofzuigen minimaal 1x per dag maar vaak zat ook 2x
    Dweilen doe ik iedere dag en sla ik ook zelden over...

2. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Stofzuig iedere dag en dweil ook iedere dag.. Plavuizen ;)

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    stofzuigen, elke dag...woonkamer 4x per dag of zo vaak als nodig is

dweilen, om de dag, woonkamer zo vaak als nodig is

4. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    stofzuigen elke dag en 2 tot 3 in de week dweilen hebben 3 katten rondhuppelen vind ik wel zo fijn dan :D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wanneer het nodig is, en dat is zo'n beetje elke dag beneden haha.
    Boven ongeveer 1 keer per week.

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Om de dag stofzuigen, maar wil het tegenwoordig ook wel eens ff snel met een bezem doen(hebben laminaat), omdat ik door zwangerschap soms erg moe ben.
    We hebben huisdieren én een boerderij, dus we lopen veel vuil naar binnen. Dweilen doe ik 1x per week, tijdens de wekelijkse schoonmaak. Heb wel van die wegwerp schoonmaakdoeken, dus mocht er echt iets viezigs op de vloer zitten, dan haal er ik ff zo'n doek overheen.

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Stofzuigen doe ik meestal om de dag en dweilen 1 keer per week.

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik stofzuig 2 keer per dag sinds ik kids heb.
    En dweilen wanneer nodig.. Denk 3 keer per week ofzo.

Voor ik kindjes had stofzuigde ik eens per dag en dweilen deed ik niet want toen hadden we door het hele huis tapijt.

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    1 a 2 x per dag zuigen, om de dag dweilen, soms vaker als de vloer viezer is door bijv lekkende drinkbeker etc

10. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Stofzuigen elke dag, behalve als ik eens een keertje echt geen zin heb.
    Dweilen om de dag.

Heb huisdieren en met dit vieze weer moet ik het vaak doen. Ook al heb ik een binnenkat en wordt de hond afgedroogd inclusief pootjes drogen.
    's Zomers juist weer veel zand aan de pootjes, dus ben ik ook elke dag bezig.

En als de kleine er straks is met het ook goede schoon blijven natuurlijk.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier net zo!

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.126
    2.961
    113
    Vrouw
    elke dag, vind ik een prettig gevoel, omdat er kinderen op de vloer spelen;)

13. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hier 1 x per dag. De jongste is bijna twee en druppelt overal zoete sapjes enzo waar ik dan vervolgens aan vast plak met mijn sokken. Daar houd ik dus niet van, dus hier 1 x per dag, soms vaker. Boven ligt vloerbedekking, daar zuig ik 1 a 2 x per week.

Charlie

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Laminaat. Stofzuig een 1x per week boven naar beneden. Soms beneden extra. Swiffer 2x per dag en dweilen 1a2 x per dag. Heb een konijn en verder geen huisdieren maar kan echt niet tegen vlekken op laminaat .

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    We zijn aan het denken een hond te nemen en dan wordt het 2x per dag stofzuigen denk ik

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier word elke dag 1 à 2 keer gestofzogen per dag. Mijn dochter eet graag haar broodjes en koekjes zelf dus meestal ligt mijn vloer onder de kruimels daarna. Dweilen is verschillend, meestal 1x per week

17. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Elke dag....we hebben drie honden en 2 kids, waarvan eentje die nog geen 7 maanden is en straks gaat kruipen..

Vaak gaat er nog even snel een stofzuigertje overheen in de loop van de dag...(broodkruimels, vieze schoenen, hondenhaar wat dwarrelt)

WIj hebben plavuizen in de woonkamer, in de hal een houten vloer en in de keuken laminaat.

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik stofzuig elke dag nadat de kinderen 's avonds op bed liggen. Op de dagen dat ik thuis ben zuig ik ook nog na het ontbijt. En na de lunch veeg ik even alle kruimels in een hoekje.

Dweilen doe ik 1x per week. Als ik zie dat het erg vies is dan dweil ik een keertje extra.

Ik zuig en dweil veel vaker sinds ik kinderen heb.

19. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

2x per dag stofzuigen, 1x per week stoomreinigen. (dweilen) we hebben hier een verharende hond en 2 kleine kids dus het is echt wel nodig. Kan me groen irriteren aan rondwaaiende hondenharen.

Wij hebben trouwens in de keuken plavuizen, in de huiskamer een houten vloer (grenenhout) en geen vloerkleden oid. (vies..)

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Stofzuigen beneden: elke dag.
    Dweilen beneden: 3 x per week.
    Stofzuigen boven: 1 x per week
    Dweilen boven: 1 x per week en soms een weekje niet.

1 peuter van 15 mnd, 2 honden en 2 katten.

Deel Deze Pagina