Stofzuig in weekend 2x per dag en dweil elke dag. Doordeweeks zuigen 1x per dag , dweilen om de dag...
Fleur Sylvano: Dat las ik ergens anders ook al, maar welke dweil is dat dan? Ik zag laatst dat ze meerdere hadden?
Stofzuigen doen wij bijna elke dag. Op woensdag nooit (dan werken we beide een hele dag, en hebben er dan geen zin meer in als we thuis komen), en op zondag niet altijd, soms zin in een luie zondag dus dan komt het er niet van. Ik gebruik tussendoor wel vaak de kruimeldief. Dweilen denk ik 1x in de week (soms minder vaak). Ik haal wel vaak een doekje door de keuken, door de gang en bij de tafel. Maar heb niet altijd zin om de hele vloer te dweilen.
Wij stofzuigen altijd weinig.. maar sinds de komst van Emma proberen we minstens 3 keer in de week te doen, en nu elke dag even een keer vegen sowieso omdat ze ook op de grond speelt zo af en toe Dweilen eigenlijk bijna nooit.. wat een rotklus, en de katten lopen er toch telkens doorheen haha
Beide elke dag! Hebben een donkere vloer waar je helaas alles opziet. Hebben ook een lief hondje die het heerlijk vind om alles vies te maken...Vooral nu het buiten zo smerig modderig is. Boven 1 keer per week. En 1 keer per week met de swiffer erdoor.
Hele beneden verdieping stofzuigen doe ik elke dag en nog 2 keer per dag even rond de tafel en bij de bank. Boven stofzuigen doe ik 1 keer per week. Dweilen om de dag.
zovaak heb je huisdieren? Hier 2 keer per week beneden en 1 keer per week boven. Dweilen doe ik standaard na stofzuigen. Ik veeg wel na elke maaltijd de kruimels weg rondom de tafel/bank. Maar geen huisdieren en we doen geen schoenen aan in huis.
Ik probeer iedere dag te stofzuigen en 1x per week te dweilen. Dweilen schiet er nog wel eens bij in, maar 1x in de 2 weken lukt zeker.
Ik stofzuig ook iedere dag, en doe dan ook alles, banken, stoelen (bekleed), poef, kussens, gordijnen vaak ook even mee, heel grondig wel in ieder geval. Is ook echt wel nodig bij ons, hebben 3 katten die continu verharen en anders zit mijn dochter helemaal onder het haar.. Of stopt ze kattenbakkorrels in haar mond.. Ben er dagelijks wel minimaal een uurtje zoet mee in ieder geval. Dweilen moet ik eerlijk gezegd wat vaker doen, wil dat eigenlijk ook wel om de dag doen.
Ik krijg het gevoel dat ik opgegeven moet worden voor 'Hoe schoon is jouw huis?' Boven hebben we vloerbedekking: 1 x per week stofzuigen. We dragen boven geen schoenen. Beneden ligt laminaat: 1 à 2 x per week stofzuigen & 1 x per week dweilen. Dat vind ik voldoende. In de huiskamer dragen we meestal ook geen buitenschoenen. Soms wel. We hebben één kat.