Hoe vaak gaan jullie op vakantie (per jaar?) Wij gingen vroeger best vaak maar de laatste tijd vaak lange weekendjes weg. Liefs
Meestal 2 keer. In de zomervakantie 2 weken en dan tussendoor nog een midweekje in Nederland. Soms nog een weekendje weg.
In de zomer 3 weken vakantie naar Aruba en dan nog een midweek of weekend Center Parcs in Nederland. Twee keer dus.
Een keer of 5. Bijna altijd naar Nederland. Maar ook naar mijn schoonouders (Azie) en ik probeer elk jaar een 'nieuwe bestemming' te nemen.
Wij gaan 1 keer per jaar 'echt' op vakantie, as donderdag vertrekken we voor 2 weken naar Canada, heeeerlijk. Daarnaast meestal nog 2 a 3 weekendjes, maar dat vind ik niet echt vakantie hoor.
is wel verschillend. maar komt wel gaan niet ieder jaar op wintersport en als we dat niet gaan dan gaan we een langer en duurder zomer vakantie. maar dit jaar gaan we op wintersport met pinksteren en hemelvaart altijd naar een camping in nl en dan van de zomer. maar we weten nog niet of het 2 keer kort wordt of 1 keer lang. en willen ook nog naar cp
Dat wisselt, we gaan ongeveer om het jaar op de wintersport, meestal ook weg in de zomervakantie en vaak nog een keer een weekendje weg 1 a 2 x per jaar, maar dan boek ik altijd iets goedkoops in Nederland of net over de grens.