tips voor gebruik van waskom

Discussie in 'Verzorging' gestart door sassie1980, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Over 2 weken ben ik uitgerekend en we hebben inmiddels alles al een tijdje in huis.
    Afgelopen week was ik de babykamer aan het stofzuigen toen ik de waskom zag staan en me ineens afvroeg hoe ik deze kan gaan gebruiken?

    Ik heb begrepen dat je je kindje niet elke dag in bad hoeft te doen en dus af en toe gewoon even de waskom met washandjes gebruikt. Waar kan ik deze waskom het beste neerzetten? Op de commode heb ik namelijk geen plaats meer vanwege het aankleedkussen? Op het plankje lijkt me ook niet handig.

    Hoe doen jullie dit?

    Groetjes Saskia
     
  2. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb zo'n ronde wasmand en die zet ik op z'n kop neer en daar zet ik een teiltje water op om Alyssa te wassen (heb geen waskom). Je kan anders ook een emmer ofzo op z'n kop neerzetten.
     
  3. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik gebruik een luieremmer voor het water
    (alleen maar gebruikt voor water hoor)
    en deze zet ik altijd in het lege badje zodat hij op hoogte staat en dan kan ik hem naast de commode zetten.
    echt heel handig!

    succes
    susanne
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb dat wasbakje omgeruild bij de babyzaak, heb hem niet nodig gehad.
     
  5. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb naast de commode het badje staan op een standaard, ik zet dus een teiltje (en geen waskom ;) ) in het badje als ik even een 'opfriswasje' doe bij Bram.
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ehb 'm op de badkamer staan. Kan ik 'm meteen met warm water vullen. Als ik Emme was heb ik 'm op de commode staan.

    Handig ding hoor!
     

Deel Deze Pagina