Ik verschoon haar na elke voeding en dat is hier dus 5 x per dag. Alleen bij de laatste voeding (22.00 uur) is haar luier geregeld nog droog dus dan verschoon ik 'm niet. Omdat ik katoenen luiers gebruik kan ik dus heel gemakkelijk zien of de luier nog echt droog is of niet. En Isa heeft nooit geen rode billetjes. Met een poepluier (maar 2 x per week)verschoon ik meteen maar meestal poept ze tijdens het drinken dus dan moest ie toch nog verschoond worden
toch gek dat er zoveel verschil inzit. Wij verschonen Dano voor elke voeding, oftewel elke keer als we hem uit bed halen. (4 a 5 keer) 1 x in de vier dagen poept hij en dan verschonen we hem meteen.
Bij elke voeding (behalve 's nachts) en als hij een poepluier heeft. Nog nooit geteld hoe vaak eigenlijk
Ik ben r s op gaan letten en idd wel n x of 10-13! Kan ook wel minder vind ik. Ik verschoon ná de fles en als Justin nu n dikke plasluier heeft. Of uiteraard meteen nadat meneer gepoept heeft. Ik denk dat ik nu op n luier of 7 zit. Ik zie wél dat Justin sinds een paar dagen rode billen heeft. Dit kunnen nu 3 oorzaken zijn; tandjes of idd de luier te lang laten zitten en dan gaat t 'broeien'. Of t zit m in de pamper luierdoekjes.. Ik gebruik eigenlijk altijd Natusan maar zag deze in de reclame dus had deze mee genomen. Hmm.. Eerst maar s proberen om op Natusan terug te vallen en dan weer kijken..
Ik verschoon Elle na elke voeding, dus minimaal 5 keer per dag. Tja en tussendoor als ik iets vermoed....
ik veschoon demi elke keer als ze uit bed komt .. dus voor de voeding... als ze gepoept heeft gelijk en als ze veel geplast heeft.. dus zeker 5 tot 8 keer per dag.. ze poept 1 keer in de 2 dagen.. liefs