Hoevaak verschonen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door jantina, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik verschoon vier keer per dag, dus voor elke voeding. Tussendoor alleen met een poepluier.

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik verschoon haar na elke voeding en dat is hier dus 5 x per dag. Alleen bij de laatste voeding (22.00 uur) is haar luier geregeld nog droog dus dan verschoon ik 'm niet. Omdat ik katoenen luiers gebruik kan ik dus heel gemakkelijk zien of de luier nog echt droog is of niet. En Isa heeft nooit geen rode billetjes. Met een poepluier (maar 2 x per week)verschoon ik meteen maar meestal poept ze tijdens het drinken dus dan moest ie toch nog verschoond worden ;)

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

toch gek dat er zoveel verschil inzit.

Wij verschonen Dano voor elke voeding, oftewel elke keer als we hem uit bed halen. (4 a 5 keer)

1 x in de vier dagen poept hij en dan verschonen we hem meteen.

4. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    +/- 7 keer per dag

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hier precies het zelfde

6. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Ik verschoon Sanne ook best vaak.
    Een keer of 12 per dag.

Gr,
    Hillegonda

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bij elke voeding (behalve 's nachts) en als hij een poepluier heeft.
    Nog nooit geteld hoe vaak eigenlijk :)

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0

hier ook....
    altijd al gedaan ook...

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben r s op gaan letten en idd wel n x of 10-13! Kan ook wel minder vind ik. Ik verschoon ná de fles en als Justin nu n dikke plasluier heeft. Of uiteraard meteen nadat meneer gepoept heeft. Ik denk dat ik nu op n luier of 7 zit. Ik zie wél dat Justin sinds een paar dagen rode billen heeft. Dit kunnen nu 3 oorzaken zijn; tandjes of idd de luier te lang laten zitten en dan gaat t 'broeien'. Of t zit m in de pamper luierdoekjes.. Ik gebruik eigenlijk altijd Natusan maar zag deze in de reclame dus had deze mee genomen. Hmm.. Eerst maar s proberen om op Natusan terug te vallen en dan weer kijken..

10. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Ik verschoon Elle na elke voeding, dus minimaal 5 keer per dag. Tja en tussendoor als ik iets vermoed....

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    ik veschoon demi elke keer als ze uit bed komt .. dus voor de voeding... als ze gepoept heeft gelijk en als ze veel geplast heeft.. dus zeker 5 tot 8 keer per dag.. ze poept 1 keer in de 2 dagen..

liefs

12. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik denk dat ik gemiddeld 6 keer zijn luier verschoon, en dan soms nog als hij gepoept heeft.

Deel Deze Pagina