Gisteravond zijn er verschilende abonnementen op ons adres afgesloten, een voetbal international, tv krant en een telefoonabonnement. Zieke grap van iemand?? Bij het afgesloten tel. abonnement staat een rekeningnummer, kan ik achterhalen of dit een bestaand nummer is? Heb alles geloof ik wel kunnen annuleren, maar het is wel heeeeel vervelend! en wat kan ik hier verder aan doen?
Wow dat is wel heeeeeeeeeel vreemd inderdaad. Euhm vaak kun je a.h.v. het rekeningnummer gissen welke bank het is.. ( ik in ieder geval haha). En dan misschien die bank bellen en het verhaal uitleggen?? Hoe ben je er eigenlijk achtergekomen dat deze abonnementen zijn afgesloten?? En is er iemand die jullie dwars zit misschien?
Superirritant, wie doet nou zoiets? Wat ik zou doen, ik heb ing internetbankieren. Als ik een verkeerde naam invoer bij een rekeningnummer, krijg ik te zien op welke naam het rekeningnummer wel staat. Dus ik zou zo proberen te achterhalen op welke naam het rekeningnummer staat. Misschien een idee? Succes iig, ik hoop dat je snel kan achterhalen wie hier achter zit.
ik zou heel even de voicelog aanvragen mischien is het wel gewoon een fout! als de persoon die het heeft aangevraagt iets onduidelijk spreek. kan het zijn dat ze het verkeerde huis nummer hebben verstaan. in weet dat ze bij dit soort dingen meestal niet echt hele heldere lichten hebben die doorvraagen ofzo. en gewoon iets opschijven. heb je niet net nieuwe buren of komen er nieuwe buren?
oh dat kan ik wel proberen! er staat ook een tel.nr bij, maar die bestaat niet, grote kans natuurlijk dat het rek.nr ook niet bestaat! Geen idee wie zoiets doet! Heb wel een conflict met iemand van MP, ik heb een maand geleden een boek gekocht, en die is nooit aangekomen. Hij wilde nergens aan mee werken, dus heb gisteren gemailt dat ik melding heb gemaakt bij MP en politie. Maar hij heeft natuurlijk mijn rek.nr dus zou er niet 1 verzinnen :S
oh echt?? ook van abonnementen en zo? wat heb jij er aan gedaan? volgens mij bestaat het rek.nr wel, kan iig wel iets overmaken, heb dat niet gedaan hoor.
Ik heb dat ooit ook gehad. Ik kreeg soms wel zes pakketjes op een dag! Erg irritant. Ik heb de bedrijven gebeld en laten registreren dat er niet meer via internet op mijn adres producten besteld konden worden. Als ik wel iets bij die bedrijven wil bestellen moet ik ze persoonlijk bellen. Ik kon gelukkig alles terugsturen en cancelen. Na verloop van tijd hield het gelukkig vanzelf op.
Ohnee dat is echt heel erg vervelend zeg!! Belachelijk dat er zo'n mensen bestaan die dat expres doen hè..
Wel een vermoeden. Iemand die boos op ons was. Helaas nooit bevestigd gekregen. Ik vind het zo'n lage streek, maar ja wat doe je er aan.
wat een lage streek zeg en super irritant! Hopelijk kom je er snel achter wie zoiets flikt en houdt het snel op!