Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik het zelf niet doe maar de schoonmaakster, anders was 1 keer per week hier ook niet gebeurd
1 x per week. Zomers soms 2x per week ligt er aan hoe warm het is. Om de dag is mij te veel werk wat een was zeg. En ik denk dat mijn man me gek verklaard
Dan zullen jullie me wel achterlijk vinden haha. Ik heb nog meer van die gestoorde dingen. Zo kruip ik ook netjes iedere ochtend op de ladder en het aanrecht om bovenop de keukenkastjes te vegen. Zegt meer over mij dan over jullie hoor, ik moet iedere dag precies hetzelfde doen als ik nou werk of vrij heb. Ben denk ik een controlfreak.
@ draga, dat doet mijn vriend ook hoor, hij scheld altijd dat ik eens een dag op me kont moet zitten.
Ik zou er wel mee opassen hoor. Volgens mij heb je smetvrees. Ik hou van schoon en ben ook zo opgevoed. Maar je kan beter proberen om het te doorbreken want als je straks kinderen hebt kun je wel eens overspannen raken
Jeetje wat verschonen jullie vaak je bed! Ik begin me echt een viespeuk te voelen.. IK doe het 1 of in de zomer 2 x per maand.. IK moet er niet aan denken om het 1 keer per week te moeten doen, alsof ik nog niet genoeg te doen heb!
Dat heb ik ook een keer meegemaakt, maar weet je, veel mensen wassen gewoon op 40 graden en dan is het echt niet schoon. Beddengoed, waslappen en handdoeken en de witte t-shirts van manlief gaan hier standaard op 60 graden. Het beddengoed eens in de zo veel tijd op 90 graden. Ik doe de bedden 1 x in de 10 dagen zoiets...heb er een hekel aan. Kussenslopen en onderlakens soms tussendoor. Charlie
1x per week, zomers vaker. Dochter d;r bed 2x per week En o,o wat heb ik 1x per week spijt dat ik perse een 2*2.20 bed wou haha...
Ik ben ook aan het minderen, we hebben zelfs een nieuwe vloer en rolgordijnen aangeschaft zodat ik het stof en hondenhaar wat minder ga zien...ik ben echt overdreven i know maar werk erraan haha maar zou wel moeten als je een kleine hebt! Mijn bed verschoon ik elke week! vind het ook wel lekker in een schoon bedje die naar de lenor ruikt haha! Boven maak ik 1 keer in de 4 a 5 dagen schoon..zelfs de kamers waar niemand komt, het is gewoon een tik!