ik verschoon alle beddegoed van ons en de kids 2 keer in de week. Van de kids soms wel eens meer, licht er aan of er in is gespuugd of wat dan ook. In de zomer die van ons nog wel eens meer. We zweten dan ook veel meer. draaien jullie trouwens je matras om? Ik draai de matrassen elke week
Ik verschoon mijn bed 1x per week en draai regelmatig mijn matras om, maar niet elke keer. Ik heb weleens gehoord dat er in Engeland een enquete was gehouden over de frequentie van het bedden verschonen. En daar kwam er uit dat er gemiddeld 1x per 3 maanden!!!! de bedden verschoond werden.... Ik werd onpasselijk van het idee......
Het matras van ons krijg ik niet in mn eentje gedraaid hahaha eens in de 3 maanden draaien we die om.
1x per week en als het droog is laat ik het ook luchten dus dat is wel vaak. en me dekbed zelf gooi ik 1x per maand in de was (heb nog een extra dekbed dus die gebruik ik dan als die andere nog nat is)
1 x per week of vaker als het nodig is. van de kids 1x per 2 weken of vaker als het nodig is, vaak wel met dat gekwijl van een van mijn dochters
Hoe groot is jullie dekbed? die van ons is 220x240 dacht ik. Lijkt mij dat dat nooit in een wasmachine past.
Ik dacht al dat ik bijna de enige was die het 1x per 2 weken deed haha... Maar gelukkig toch niet. 1 of 2x per week gaat me toch echt te ver. Wat een pokke werk!
1 keer per 2-3 weken, we gaan er elke avond schoon in. Kussenslopen gaan wel elke week in de was. Bed van zoonlief elke week, hij ligt er meer in dan wij. Onderlaken meestal 2 keer per week van hem.
Het liefst 1x in de week, maar als mijn vriend door de weeks weg is, heb ik vaak weinig behoefte om dat grote dekbed van 2.20 bij 2.20 in m'n eentje er in te proppen. Dus dan wordt het vaak 1x per 1,5 tot 2 week... maar daarna moet het echt!!