gewoon 1x in de week, en dan binnestebuiten keren zodat die er nog een weekje mee kan doen.. ik blijf niet aan t wassen hoor! nee hoor gewoon elke dag
Inderdaad elke dag en soms 2x per dag. Sowieso vind ik het vies als je na het douchen weer je vieze onderbroek aan doet. Ben je net schoon stap je weer in je vieze spullen.
Hier ook gewoon iedere dag hoor! Gelukkig doet 'ie dat uit zichzelf en hoef ik er nooit iets over te zeggen.
Ik vind het vooral lui, als je weer in dezelfde vieze boxer kan stappen kan je toch net zo goed even een nieuwe pakken? Mijn vriend verwisselt ook 1 a 2x per dag.
Iehhh iedere dag!! En als die savonds nog een keer doucht dan nog een keer! Hmm... Leuk onderwerp om dat straks hier ook eens na te vragen want heb er nooit zo op gelet... Slik En dat tanden poetsen is herkenbaar.. Hoor ook wel eens; oja vergeten! Dan schop ik hem alsnog eruit.. Brrrrrrrrrr (Nou ja meestal blijf ik net zo lang doorpraten over gaatjes, tandartsen en bacteriën dat die vanzelf gaat om van het gezeur af te zijn)
Hier 1 à 2x per dag een schone. Maar.... ik vind kerels die iedere dag een schone onderbroek aantrekken maar 'de boel' tussen de douchebeurten (zeg om de dag) niet wassen net zo nasty. Ik wil hoe dan ook geen balwalmpjes ruiken
Vieze onderbroek weer aan, geen tanden poetsen.....brrrrrrrrr. Gelukkig een enorm frisse vent hier in huis
2 keer per dag schoon ondergoed en altijd 2 keer of meer tanden poetsen! Ik vind persoonlijke hygiëne voor mannen en vrouwen super belangrijk!
Getver, ik heb al een vent die niet vlug smetvrees zal krijgen (ranzige jongen zelf). Maar dit is zelf voor hem te gortig. LOL Elke dag dus
Ieeeh! Nou mijn man doet elke dag een schone boxer aan. Ook welleens 2x per dag, als hij bijv. Heel erg heeft gezweet bij warm weer en hij gaat douchen dan doet 'ie weer een schone boxer aan. Ik vind het echt smerig om 2 dagen dezelfde onderbroek aan te doen, wat is de moeite om dagelijks schone aan te trekken... Ik was met liefde een extra wasje voor schoon ondergoed!
Elke dag! Gelukkig doet mijn vriend dat ook Zelf doe ik ook elke dag schoon ondergoed aan, soms meerdere keren per dag.
Iedere dag een schone, zeker weten. Al is m'n lief zo vreselijk schoon op zijn lijf, dat ie het zou kunnen doen, maar gelukkig vind ie dat zelf net zo vies
Elke dag 2 schone.. Nee niet over elkaar heen ! 'S ochtends een schone, en 's avonds na het douchen een schone.