Nou, idd! TS: hij kan wel zeggen dat het niet vies is, maar hij doucht wel elke dag? Waarom zou je, als je jezelf dan gewassen hebt, wel een vieze onderbroek weer aantrekken?
ik heb 1x per dag gekozen omdat ik vind dat dat normaal is en ook moet. maar man en ikzelf ook doen 2x per dag sochtends en savonds na het douche vind ik wel zo fris
Wow 3 keer per dag is ook wat veel haha. Hier elke ochtend schone en soms ook, ligt er net aan wanneer ik douche Echt smerig als je na het douchen in je ouwe broekie stapt, had ik laatst op vakantie kwam niet uit met de was haha nou was blij toen ik een schone uit de droge was kon plukken...
Inprincipe elke dag, maar het zal vast wel een keertje voorkomen dat er een dag tussen zit en moet ook zeggen dat ik daar echt geen probleem van maak.
hahahhaa ik moest echt lachen om de titel.. Iedere dag sowieso een schone aan natuurlijk! JAKKIE moet er niet aan denken dat mijn man 'm langer dan een dag aanhoudt. Dan hoeft ie idd echt niet in mijn buurt te komen met z'n jeweetwel